Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

1 2 3 ... 9 10 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


''jag heter avena'' sa jag

15 sep, 2013 13:12

Borttagen

Avatar


va? Undrar jag. Du sa ju på tåget att du var Amaya!

15 sep, 2013 13:27

Borttagen

Avatar


''personer är inte alltid de du tror att de är!'' sa jag och slängde med mitt långa hår som gick ner till marken

15 sep, 2013 13:46

Borttagen

Avatar


En varför? Undrande jag. Varför ville du visa att du använt polyjuiceelixir?

15 sep, 2013 13:47

Borttagen

Avatar


''jag, är inte din vän bella-pella botiboot

15 sep, 2013 13:48

Borttagen

Avatar


Ilskan bubblade i mig.
-Och du är en stor fet idiot! Skrek jag och sprang bort från henne.

15 sep, 2013 13:50

Borttagen

Avatar


''vänta bella jag bara skojade!'' skrek jag och tog av mig slytherin elev- kostymen. ''det är jag Amaya!''

15 sep, 2013 13:51

Borttagen

Avatar


Jag sprang vidare.

15 sep, 2013 14:01

Borttagen

Avatar


''förlåt! jag bara skojade!'' ropade jag efter henne

15 sep, 2013 14:06

Borttagen

Avatar


Jag hörde att hon ropade, men jag brydde mig inte. Å

15 sep, 2013 16:36

1 2 3 ... 9 10 11 12 13

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

Du får inte svara på den här tråden.