NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
|
Borttagen
|
''jag heter avena'' sa jag
15 sep, 2013 13:12
|
|
Borttagen
|
va? Undrar jag. Du sa ju på tåget att du var Amaya!
15 sep, 2013 13:27
|
|
Borttagen
|
''personer är inte alltid de du tror att de är!'' sa jag och slängde med mitt långa hår som gick ner till marken
15 sep, 2013 13:46
|
|
Borttagen
|
En varför? Undrande jag. Varför ville du visa att du använt polyjuiceelixir?
15 sep, 2013 13:47
|
|
Borttagen
|
''jag, är inte din vän bella-pella botiboot
15 sep, 2013 13:48
|
|
Borttagen
|
Ilskan bubblade i mig.
-Och du är en stor fet idiot! Skrek jag och sprang bort från henne.
15 sep, 2013 13:50
|
|
Borttagen
|
''vänta bella jag bara skojade!'' skrek jag och tog av mig slytherin elev- kostymen. ''det är jag Amaya!''
15 sep, 2013 13:51
|
|
Borttagen
|
15 sep, 2013 14:01
|
|
Borttagen
|
''förlåt! jag bara skojade!'' ropade jag efter henne
15 sep, 2013 14:06
|
|
Borttagen
|
Jag hörde att hon ropade, men jag brydde mig inte. Å
15 sep, 2013 16:36
|
Du får inte svara på den här tråden.