Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Snape/Draco) Sagan om en fantasi

Forum > Fanfiction > (Snape/Draco) Sagan om en fantasi

1 2 3 ... 9 10 11 12
Användare Inlägg
Alma123!!
Elev

Avatar


hallå mer! detta får inte vara slutet!

såvida su inte börjar på en ny..?

"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats!

1 aug, 2013 08:48

Godrica
Elev

Avatar


Kan du inte skriva en till Snaco eller Drarry efter denna? ♥

1 aug, 2013 09:26

Borttagen

Avatar


Alltså jag älskar er. ;w; Jag har redan börjat på en Drarry, som finns här någonstans, och jag råkade glömma bort den pga denna. Sedan så har jag börjat på en mer oseriös fanfiction som antagligen inte kommer hamna här. Och jag har även börjat på en till och har en idé till en annan och åh det är så mycket. Men jag älskar att skriva, så jag borde väl inte klaga egentligen. Men självklart ska jag skriva mer om Snape och Draco för eh jag älskar dom båda två.
~
17. Men om man skulle råka stanna vid
En kort sekund, det vackraste världen har sett på längre tid


Snape ställde sig upp och borstade bort smutsen från byxorna.
"Kom.", log han och räckte fram sin hand.
Draco skakade på huvudet.
"Kan vi inte stanna här istället?", frågade han och ställde sig upp.
"Och vad ska vi göra här?"
Draco log ett inte så värst oskyldigt leende och rodnade.
"Du menar..", började Snape. "Här?"
Ett flin spreds på Dracos läppar, han nickade och drog av sig sin tröja.
"Något emot det, professorn?", flinade han och gick närmare Snape.
Snape stirrade som hypnotiserad på Dracos nu bara överkropp och skakade på huvudet.
"Nejdå, inte alls.", lyckades han tillslut få ur sig.
Draco skrattade till och kysste honom, samtidigt som hans händer koncentrerade sig på att knäppa upp mannens skjorta.

"Du är så otroligt vacker.", mumlade Snape.
Draco tittade upp och log.
"Då har vi i alla fall nånting gemensamt.", log han och kysste Snape på halsen.
Snape log tillbaks och drog honom närmare intill sig.
"Fryser du?", frågade han en aning oroat då han kände hur kall pojken var.
"Lite kanske.", sa Draco tyst.
"Ska vi gå tillbaks in?", undrade Snape.
Draco nickade, men dom stannade ändå kvar en stund. Det var ju så förbannat mysigt att bara ligga där, tillsammans.
"Vet du vad jag tycker?", sa Snape efter en stunds tystnad.
"Vadå?", svarade Draco.
"Att vi kan dela rum nu. Och när vi hittat något eget, så kan vi flytta dit, tillsammans."
"Och vad tror du dom andra säger då?", sa Draco och log snett.
"Helt ärligt så bryr jag mig inte. Om dom skulle vara allt för jobbiga så kan vi ju bara döda dom.", sa Snape, med en mycket allvarlig röst.
Draco skrattade.
"Jag älskar dig.", log han.
"Jag älskar dig med.", svarade Snape och kysste honom.
~
Jag är fortfarande ganska kass på det här med slut haha. Men jag ska skriva en fin liten epilog sedan. Okok?
En väldigt barnförbjuden sådan!!!!!
Nejmen ah.

1 aug, 2013 19:18

Godrica
Elev

Avatar


Omg, för bra, ge mig den där epilogen nu okok? ♥

1 aug, 2013 19:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Godrica:
Omg, för bra, ge mig den där epilogen nu okok? ♥

Epilogen kommer bli asmysig. 8D Har börjat skriva på den nu!

1 aug, 2013 19:36

YES
Elev

Avatar


BÄST! Det är allt jag kan säga...

Whatever https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F4b2a5ad3051e37d9fd716235066fbdc2%2Ftumblr_mj7q4cHpIw1s1flmlo1_500.gif

1 aug, 2013 19:38

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Godrica:
Omg, för bra, ge mig den där epilogen nu okok? ♥

Epilogen kommer bli asmysig. 8D Har börjat skriva på den nu!
8D När kommer den ut? Har nämligen tråkigt i bilen och en epilog av dig skulle inte sitta fel

1 aug, 2013 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Godrica:
Omg, för bra, ge mig den där epilogen nu okok? ♥

Epilogen kommer bli asmysig. 8D Har börjat skriva på den nu!
8D När kommer den ut? Har nämligen tråkigt i bilen och en epilog av dig skulle inte sitta fel

Åh, jag vet inte. ;w; Det beror på hur långt jag väljer att skriva och om min fantasi vill hjälpa mig eller inte. :< Fast jag har redan ett gäng idéer i huvudet, så det kommer antagligen gå ganska snabbt!

1 aug, 2013 19:41

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Godrica:
Omg, för bra, ge mig den där epilogen nu okok? ♥

Epilogen kommer bli asmysig. 8D Har börjat skriva på den nu!
8D När kommer den ut? Har nämligen tråkigt i bilen och en epilog av dig skulle inte sitta fel

Åh, jag vet inte. ;w; Det beror på hur långt jag väljer att skriva och om min fantasi vill hjälpa mig eller inte. :< Fast jag har redan ett gäng idéer i huvudet, så det kommer antagligen gå ganska snabbt!

Må din fantasi stå vid din sida ~ Nejmen jag kan vänta, tre timmars bilfärd kvar, men just nu är det supertråkigt, så skynda! Nej, skoja, skriv så du blir nöjd

1 aug, 2013 19:44

Borttagen

Avatar


I ♥ U Always~

1 aug, 2013 20:09

1 2 3 ... 9 10 11 12

Forum > Fanfiction > (Snape/Draco) Sagan om en fantasi

Du får inte svara på den här tråden.