Tavlorna rör sig!!!
Forum > Fanfiction > Tavlorna rör sig!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bullen1
Elev |
- Ställ upp er! ropade Miller. Imorgon är vår första match! Jag har valt Eron, Dillsy och Westman som jagare!
Va?! Tänkte jag, jag skulle få spela i vår första match! Garciá ställde sig upp från läktaren. - Min lilla funge ska faktiskt få spela! Miller brydde sig inte, hon fortsatte prata taktik. - Jo, eftersom det är Westmans första match så får vi försöka få dig i så bra form som möjligt, ok? Jag tycker du ska öva mer. - Okej!? - Vi ska göra en annorlunda övning idag. Eron ska spela vaktare. Den mörka spinkiga tredjeårseleven gick tungt mot målstolparna med sin kvast. - Dillsy är fortfarande jagare. Jag hörde ett Yes! från Dillsy. - Jag är också jagare. Och Funge är jagare. Westman är... -... Sökare? - ja, precis, sa Miller. Jag hoppade upp på kvasten och drog iväg. Flög högre medans jag granskade luften efter den guldiga lilla bollen. Jag dök och helt plötsligt såg jag den ca fem centimeter från marken. Jag åkte ännu längre ner och greppade tag i den. - Fantastisk! hörde jag Miller ropa. 1 jun, 2013 12:47
Detta inlägg ändrades senast 2013-06- 2 kl. 19:19
|
|
Liv_Weasley
Elev |
Jätte bra
1 jun, 2013 13:39 |
|
Bullen1
Elev |
1 jun, 2013 14:17 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Tack!
1 jun, 2013 15:17 |
|
Borttagen
|
Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!! 5 jun, 2013 17:05 |
|
Bullen1
Elev |
- Du är ju en naturbegåvning!
- Jag? sa jag när jag hade tagit ett skutt ner från kvasten. - Nej, inte jag! Jag vill inte spela sökare! Aldrig!!! - Vadå? du flög fantastiskt ju! sa Miller. - Nej, det är ju urenkelt, jag vill ha en utmaning, som mamma alltid sa, "Du kan aldrig lära dig något du redan kan", jag kan redan det här, sa jag. - Jag har aldrig... - Nej, såklart du aldrig har...! sa jag, eller sa och sa, jag skrek. Jag gick därifrån och satte mig på min favoritbänk, skulle se solnedgången, alla läxor var klara, jag lät Robin skriva av mitt. Emma ville bara vara med de "tuffa", jag saknade henne... hon har förändrats... Jag försökte sluta tänka på det, jag och robin hade iallafall lärt känna varandra bra!!! 7 jun, 2013 18:29 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Nu blir det lite annorlunda:
Kapitel 12. Emmas perspektiv. Varför ska Domi vara med Robin exakt hela tiden? Det är självklart vad de är. Varför kan inte vi vara ensamma nån gång? Varför ska alltid Robin vara med? Klara kan man i alla fall lita på att hon inta bara börjar vara med nån annan hela tiden! Jag saknar som det var mellan mig och Domi förut. När det inte fanns nåt emellan! Gud vad jag önskar att Klara och de andra vad gryffindor, och inte Slytherin. Gud vad jag önskar att Domi inte skulle titta så där på oss. Gud vad jag önskar att allt kunde bli normalt igen. 7 jun, 2013 19:25 |
|
Borttagen
|
Super!
7 jun, 2013 19:37 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Tack! :3 vill bara ha lite feedback, mer än jätte bra och Awesome...
7 jun, 2013 19:46 |
|
Bullen1
Elev |
7 jun, 2013 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen