PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
Jag nickade bara.
"Det har alltid varit så himla trist i den här skolan.
7 nov, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
"Eh. Ja. Jaha." Sa jag. Inte för att jag märkte något men det var säkert så...
7 nov, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
"Tja, egentligen är det bara lärarna som gör det så trist." suckade jag och sparkade på en annan sten.
7 nov, 2013 21:28
|
|
Borttagen
|
"Mhm." Svarade jag. Jag visste inte vad jag skulle säga annat än det.
7 nov, 2013 21:32
|
|
Borttagen
|
Jag tyckte att det var lite för tyst.
"Brukar du alltid hänga med folk som dom?" slank det ur mig.
7 nov, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
"Va? Vika folk?" Sa jag även om jag förstod.
7 nov, 2013 21:36
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner i marken.
"Du vet vilka, mobbarna." sa jag och fortsatte gå med blicken neråt.
7 nov, 2013 21:39
|
|
Borttagen
|
"D-det gör jag inte..." Sa jag men det var nog den knäppaste och mest otrovärdiga lögn som fanns.
7 nov, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
"Jag fattar inte... varför trycker ni ner andra?" sa jag surt och tog upp en sten i handen och kastade den in i fotbollsmålet.
7 nov, 2013 21:41
|
|
Borttagen
|
"Jag gör inte det! Eller... Jag vet inte!" Sa jag och suckade. Jag stirrade ner i marken och petade på en kottemed foten.
7 nov, 2013 21:45
|
Du får inte svara på den här tråden.