LLP, Dotter till Harry Potter [SV]
Forum > Fanfiction > LLP, Dotter till Harry Potter [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
5 jun, 2013 19:33 |
|
Borttagen
|
Hoppas att det blir klart snart!
Lääängtar! 5 jun, 2013 20:12 |
|
Ariana Potter
Elev |
5 jun, 2013 20:26 |
|
Emma Granger
Elev |
Detta ät en jätte bra fanfiction och du skriver långa och bra kapitel som har inlevelse.
Men en sak. I senaste kapitlet skrev du såhär när dem pratade. `OJ!´ Jag tycker det blir bättre om du skriver såhär: "OJ!" Det ser bättre ut då! Jätte bra fanfiction! Trött tjej <333 5 jun, 2013 21:32 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Skrivet av Emma Granger: Detta ät en jätte bra fanfiction och du skriver långa och bra kapitel som har inlevelse. Men en sak. I senaste kapitlet skrev du såhär när dem pratade. `OJ!´ Jag tycker det blir bättre om du skriver såhär: "OJ!" Det ser bättre ut då! Jätte bra fanfiction! Ok tack! Ska tänka på det! I’m a bit dark and twisted. 5 jun, 2013 21:37 |
|
Borttagen
|
När kommer nästa?
8 jun, 2013 11:51 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jag var helt borta i tankarna ända tills jag kom upp i sovsalen där Gabbie satt och väntade på mig.
-’Hej Lils! Varför tog det så lång tid? Mötet slutade ju för en halvtimme sen...’ Jag ryckte till och svarade: -’Eh ja juste. Jag träffade Eric…’ Jag rodnade lätt. -’Ååå! Vad hände då?’ Frågade hon nyfiket. -’Tjaa… Jag krockade med honom och han tappade sina saker, så jag hjälpte honom att samla ihop dom och sen så… pussades vi!’ -’Ooh! Vad gjorde han sen?’ -’Han mumlade något och skyndade sig iväg…’ -’Mm men han har ju en flickvän så han kanske kände sig skyldig…’ Vi gick och la oss medans vi pratade om Eric tills jag hörde Gabbies svaga snarkningar började. *Erics perspektiv* Medans jag låg i min säng tänkte jag på Lily Potter… Jag visste att det var fel eftersom jag var ihop och älskade Carmen… Så klart kunde jag inte hjälpa det men var jag KÄR i en tjej som inte var min flickvän?! Det här var inte bra! Eller var det det…? Jag kunde inte bestämma mig. Det ända jag visste var att den snabba pussen hade känts RIKTIGT bra…! Jag somnade vid tanken på Lily Potter… Jag drömde även om henne… Vi stod på en strand, jag såg hennes röda hår blåsa omkring henne som eldflammor. Jag sprang fram till henne och drog henne intill mig och pussade hennes fylliga mjuka läppar… *Lilys perspektiv* Månader kom och gick med det intressantaste var små snabba blickar ifrån Eric och några gliringar ifrån Slytherin. Julen började närma sig och det kändes skönt att julen var på väg. Jag och mina syskon ska stanna på Hogwarts eftersom pappa och mamma ska till Frankrike där mina morbröder, Fleur, Hermione och min mormor och morfar ska fira jul med Fleurs släkt. Jag är glad över att jag slipper sitta i samma rum som DOM i flera dagar. Eftersom det ändå är mina syskon och mina kusiner köpte jag varsin chokladgroda. Jag ville egentligen inte köpa någonting men Minerva sa att jag borde… Jag har inhandlat alla presenter. Jag och Gabbie är också klara med våra läxor som vi hade fått. Så nu är det bara att njuta av den sista dagen innan julafton. _______________________________________________ Tack för alla fina kommentarer! ♥ Ledsen över väntan men jag har varit i Göteborg på klassresa och efter det var jag för trött för att skriva... Nu i helgen har det varit OTROLIGT bra väder! så jag har varit ute hela tiden! En sista ursäkt är att mitt träningsuppehåll har slutat! Återigen jag är sååå ledsen över att ni har fått vänta! ♥ I’m a bit dark and twisted. 9 jun, 2013 19:39 |
|
Tille02
Elev |
9 jun, 2013 19:52 |
|
Ariana Potter
Elev |
10 jun, 2013 07:25 |
|
Tyra
Elev |
Du ÄGER!
10 jun, 2013 07:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen