PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Jag bryr mig inte" säger hon och rycker på axlarna.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
"Men jag bryr mig, och jag vill inte slå dig", konstaterar Meia.
30 apr, 2013 20:24 |
|
amanda1104
Elev |
"Du kommer inte slå mig!" säger Aily och skrattar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
"Nehej?" frågar Meia med höjda ögonbryn.
30 apr, 2013 20:27 |
|
amanda1104
Elev |
"Ska vi slå vad?"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
"Nej", muttrar Meia, "om vi skulle göra det så skulle jag inte slå dig."
30 apr, 2013 20:29 |
|
amanda1104
Elev |
"Okej, men jag sover ändå bredvid dig!" säger Aily och skrattar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
"Om du envisas, så visst", säger Meia och suckar.
30 apr, 2013 20:34 |
|
amanda1104
Elev |
Aily krokar arm med henne och drar henne med sig mot stugan.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 20:36 |
|
Borttagen
|
Meia ler och följer efter.
30 apr, 2013 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen