Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sirius Blacks dotter och Den flammande bägaren

Forum > Fanfiction > Sirius Blacks dotter och Den flammande bägaren

1 2 3 ... 9 10 11 ... 16 17 18
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Bara en fråga: hur föreställer ni er Silver (jag vet att jag hade en bild på henne förut, men bry er inte om den, den finns inte mer i mina tankar )? Jag måste erkänna att jag föreställer mig hennes utseende som Willow Shields, fast med grå ögon, då:

http://i2.listal.com/image/4207943/600full-willow-shields.jpg

Passar hon? Säg exakt vad ni tycker om henne som Silver!

9 apr, 2013 16:54

"Parvati Patil"
Elev

Avatar


JÄTTEBRADUÄRJUHELTAWESOME!!!!

I’m a bit dark and twisted.

9 apr, 2013 21:55

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara en fråga: hur föreställer ni er Silver (jag vet att jag hade en bild på henne förut, men bry er inte om den, den finns inte mer i mina tankar )? Jag måste erkänna att jag föreställer mig hennes utseende som Willow Shields, fast med grå ögon, då:

http://i2.listal.com/image/4207943/600full-willow-shields.jpg

Passar hon? Säg exakt vad ni tycker om henne som Silver!
Skrivet av Borttagen:
Bara en fråga: hur föreställer ni er Silver (jag vet att jag hade en bild på henne förut, men bry er inte om den, den finns inte mer i mina tankar )? Jag måste erkänna att jag föreställer mig hennes utseende som Willow Shields, fast med grå ögon, då:

http://i2.listal.com/image/4207943/600full-willow-shields.jpg

Passar hon? Säg exakt vad ni tycker om henne som Silver!
Skrivet av Borttagen:
Bara en fråga: hur föreställer ni er Silver (jag vet att jag hade en bild på henne förut, men bry er inte om den, den finns inte mer i mina tankar )? Jag måste erkänna att jag föreställer mig hennes utseende som Willow Shields, fast med grå ögon, då:

http://i2.listal.com/image/4207943/600full-willow-shields.jpg

Passar hon? Säg exakt vad ni tycker om henne som Silver!
Skrivet av Borttagen:
Bara en fråga: hur föreställer ni er Silver (jag vet att jag hade en bild på henne förut, men bry er inte om den, den finns inte mer i mina tankar )? Jag måste erkänna att jag föreställer mig hennes utseende som Willow Shields, fast med grå ögon, då:

http://i2.listal.com/image/4207943/600full-willow-shields.jpg

Passar hon? Säg exakt vad ni tycker om henne som Silver!
Skrivet av Borttagen:
Bara en fråga: hur föreställer ni er Silver (jag vet att jag hade en bild på henne förut, men bry er inte om den, den finns inte mer i mina tankar )? Jag måste erkänna att jag föreställer mig hennes utseende som Willow Shields, fast med grå ögon, då:

http://i2.listal.com/image/4207943/600full-willow-shields.jpg

Passar hon? Säg exakt vad ni tycker om henne som Silver!



För mig ser hon inte ut så.
Hon ser ut lite brunhårig för mig

10 apr, 2013 16:23

Lily Brown
Elev

Avatar


Hon är svarthårig för mig c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F3df4969b1da0fad2ce84ba8d1f6d6661%2Ftumblr_mpqencypyo1ru7gk2o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F149643218%2Flarge.gif

10 apr, 2013 19:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lily Brown:
Hon är svarthårig för mig c:



För mig med!

10 apr, 2013 19:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lily Brown:
Hon är svarthårig för mig c:



För mig med!

mig med

10 apr, 2013 20:00

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Lily Brown:
Hon är svarthårig för mig c:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lily Brown:
Hon är svarthårig för mig c:



För mig med!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lily Brown:
Hon är svarthårig för mig c:



För mig med!

mig med


VA?

11 apr, 2013 17:51

Borttagen

Avatar


Jag vet att jag inte skrivit på ett tag, vilket beror på att min dator (åh, min fina mac ♥) har PAJAT !
Den är på reparation . Just nu har jag lånat mammas dator. Mina dokument finns inte här, men om ett mirakel sker kan det komma mer senare
♥♥♥

15 apr, 2013 15:31

"Parvati Patil"
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vet att jag inte skrivit på ett tag, vilket beror på att min dator (åh, min fina mac ♥) har PAJAT !
Den är på reparation . Just nu har jag lånat mammas dator. Mina dokument finns inte här, men om ett mirakel sker kan det komma mer senare
♥♥♥
7
Tråkigt med datorn... Men å andra sidan:
JIPPIDETKOMMER(KANSKE)ETTTILLKAPITELSNART!!!!!

I’m a bit dark and twisted.

15 apr, 2013 15:36

Borttagen

Avatar


SÅÅÅ BRA!

15 apr, 2013 17:55

1 2 3 ... 9 10 11 ... 16 17 18

Forum > Fanfiction > Sirius Blacks dotter och Den flammande bägaren

Du får inte svara på den här tråden.