Du är allt - Dramione
Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunisen
Elev |
Nu! Men bara lite ! Trött!!
Kapitel 11 Jag slutade genast upp att gråta och vände mig långsamt om. Det var Draco! Det var verkligen Draco! Han undrade varför jag var ledsen!! Omg! Omg! Vänta. Vad f*n tänker jag på? "Eh..Drac...hrm... Malfoy vad gör du här..eh?", fick jag fram och kände hur kinderna hettade. Hon hade varit på väg att kalla honom för Draco. Tänk om han misstänkte något. "Jag hörde att någon grät och undrade vad som hade hänt och vem det var", svarade han med sin underbart lena röst. "Sen när går du in på tjejernas toalett bara för att någon gråter där inne?" Han rodnade och för att dölja det kollade han ner på sina skor som om de helt plötsligt var hur intressantasom helst. Omg vad han var söt när han rodnade!! Varför har jag börjat tänka "omg"? Det är ju inte ett dugg likt mig Svar: jag har ingen j***a aning. "J-jag ska nog gå nu", stammade jag. "Jag också. Ses!" "Mm" Vänta vadå "ses"? Kort men jag säger som jag brukar. Hope you like it!! 31 mar, 2013 22:53
Detta inlägg ändrades senast 2013-03-31 kl. 22:57
|
|
Borttagen
|
I like it every time!!!
31 mar, 2013 22:55 |
|
Lunisen
Elev |
31 mar, 2013 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: I like it every time!!! Tack! Blir so happy av dina kommentarer!! Blir so happy av dina kapitel! 31 mar, 2013 23:10 |
|
Lunisen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: I like it every time!!! Tack! Blir so happy av dina kommentarer!! Blir so happy av dina kapitel! Taaack!!! *ler som en idiot* Tanks!!!!!!!! 31 mar, 2013 23:12 |
|
Borttagen
|
31 mar, 2013 23:12 |
|
Lunisen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: I like it every time!!! Tack! Blir so happy av dina kommentarer!! Blir so happy av dina kapitel! Taaack!!! *ler som en idiot* Tanks!!!!!!!! Thanks va?! Du får min tre sista tummar Oj då!! Jag stavade visst fel!! Heheh! Omg!! Har du tre tummar!!?? Du måste vara överjordisk!!!! Hjälp vad cooooooooolt!!!!!!!!! 31 mar, 2013 23:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: I like it every time!!! Tack! Blir so happy av dina kommentarer!! Blir so happy av dina kapitel! Taaack!!! *ler som en idiot* Tanks!!!!!!!! Thanks va?! Du får min tre sista tummar Oj då!! Jag stavade visst fel!! Heheh! Omg!! Har du tre tummar!!?? Du måste vara överjordisk!!!! Hjälp vad cooooooooolt!!!!!!!!! Haha, duh kanske får ett drakägg oxå 31 mar, 2013 23:16 |
|
Lunisen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: I like it every time!!! Tack! Blir so happy av dina kommentarer!! Blir so happy av dina kapitel! Taaack!!! *ler som en idiot* Tanks!!!!!!!! Thanks va?! Du får min tre sista tummar Oj då!! Jag stavade visst fel!! Heheh! Omg!! Har du tre tummar!!?? Du måste vara överjordisk!!!! Hjälp vad cooooooooolt!!!!!!!!! Haha, duh kanske får ett drakägg oxå Ja!!!!! Jippie!!!! Tjoho!!! P.S . Vi ska nog sluta spamma nu! D.S 31 mar, 2013 23:18 |
|
Winny Geasley
Elev |
Bra!
1 apr, 2013 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen