20 frågor!
Forum > Off Topic > 20 frågor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
12 jul, 2013 17:13 |
|
PureSlytherin
Elev |
12 jul, 2013 17:20 |
|
SiriusLupin
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Datorns Surrande och barn ute på gården som pratar med varandra. 2.Det klantigaste du gjort? Ja du, mycket tror jag. Men det klantigaste.. ingen aning. 3.Melodifestivalen vs Idol? Melodifestivalen... 4.Favoritskolämne? Bild 5.När blev du medlem på mugglis? 12 maj 2013 (Exakt två månader har jag varit medlem=) ) 6.Vem ugglar du med just nu? Inga.. 7.Läser just nu? Tunnlar + lite fler böcker som jag ej kommer ihåg namnet på.. 8.Är du kär? Nej 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Höger 11.Senaste du åt? En macka 12.Lyckotal/favorittal? Eh.. 12 kanske..? 13.Favorit ff? Läser ingen... 14.Vad har du för läxor? Inga 15.Vem ringde dig senast? Min mor 16.Vem sms:de dig senast? Min mamma 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Ingen... 18.Vad ska du göra nu? Äta snart 19.Vad använder du för webbläsare? Google Chrome 20.Vad har du för färg på tröjan? Blå och vit randig 12 jul, 2013 18:11 |
|
Borttagen
|
1.Vad lyssnar du på nu?
Surret från frysen 2.Det klantigaste du gjort? Det finns så mycket att det är omöjligt att säga vilket som är det "knasigaste" cx 3.Melodifestivalen vs Idol? Mellodilfestivalen 4.Favoritskolämne? Musik och träslöjd 5.När blev du medlem på mugglis? jag har haft ett annat konto så om man räcknar med det så var det nångång i februari 6.Vem ugglar du med just nu? Sofia-Potter 7.Läser just nu? Berättelsen om blodet 8.Är du kär? Nope 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? höger 11.Senaste du åt? ärter 12.Lyckotal/favorittal? 7! 13.Favorit ff? - 14.Vad har du för läxor? det är sommarlov 15.Vem ringde dig senast? Ylva 16.Vem sms:de dig senast? Ylva 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Helen 18.Vad ska du göra nu? inget 19.Vad använder du för webbläsare? google crome 20.Vad har du för färg på tröjan? rött 12 jul, 2013 18:42 |
|
moaskywalkr
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
inget särskilt 2.Det klantigaste du gjort? hahahahahahah råkade följa min högstadiecrushs storebror på twitter när jag egentligen bara skulle stalka t ex (kände varken min crush eller hans storebror) 3.Melodifestivalen vs Idol? melodifestivalen alltid 4.Favoritskolämne? svenska, engelska. bild också men det har jag inte längre buhu 5.När blev du medlem på mugglis? 2 januari 2013 6.Vem ugglar du med just nu? ingen haha, har inte varit särskilt aktiv under sommaren så har liksom tappat kontakten med alla :-( 7.Läser just nu? läste just klart en bit av mig fattas, ska börja läsa något nytt inom kort! 8.Är du kär? nej ew 9.Höger eller vänster hänt? höger, försöker dock öva upp min vänsterhand haha 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? vänster 11.Senaste du åt? ris och djupfryst schnitzel pga orkade ej vänta på att den stekte klart :-) 12.Lyckotal/favorittal? 21!!!! 13.Favorit ff? vampyren på hogwarts, skriven av en som hette lindsay kiss på gosupermodel 14.Vad har du för läxor? inga weyhey 15.Vem ringde dig senast? erica 16.Vem sms:de dig senast? Celebikai 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? haha minns ej 18.Vad ska du göra nu? strax åka t en bondgård 19.Vad använder du för webbläsare? google chrome 20.Vad har du för färg på tröjan? rödrutig 12 jul, 2013 18:53 |
|
Savi
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Musik 2.Det klantigaste du gjort? Jaduuu 3.Melodifestivalen vs Idol? Melodifestivalen 4.Favoritskolämne? Engelska 5.När blev du medlem på mugglis? 14 maj 2012 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen 7.Läser just nu? Fifty Shades Darker 8.Är du kär? Oh no 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Höger 11.Senaste du åt? Goodiis 12.Lyckotal/favorittal? 27 13.Favorit ff? Hmm... 14.Vad har du för läxor? YO SOMMARLOV! 15.Vem ringde dig senast? Chefen.... :O 16.Vem sms:de dig senast? EmahS 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Mami... 18.Vad ska du göra nu? Gå på toa... 19.Vad använder du för webbläsare? Firefox ♥ 20.Vad har du för färg på tröjan? Marin
12 jul, 2013 19:28 |
|
Atira
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Folk som sitter och skitsnackar på sina balkonger. 2.Det klantigaste du gjort? Hmm..kommer inte på nåt specifikt men allt som har med bygge att göra, stort som smått. Min hjärna funkar inte och jag lyckas alltid gör nåt fel även fast jag försöker vara eftertänksam medan jag håller på. Träslöjden i skolan....fy f*n... 3.Melodifestivalen vs Idol? Idol 4.Favoritskolämne? Svenska+Historia o lite Engelska 5.När blev du medlem på mugglis? För några dagar sedan 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen allls. 7.Läser just nu? Har börjat på Tre Sekunder av Roslund & Hellström men jag har svårt att komma in i och vara fast i böcker nuförtiden. 8.Är du kär? Näe. 9.Höger eller vänster hänt? Vänster. 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? Panpizza 12.Lyckotal/favorittal? Varierar mellan 2, 7, 9, 11, 16, 17, 21 och 22 13.Favorit ff? Har inte riktigt börjat läsa någon än. 14.Vad har du för läxor? Inga. Har gått ut skolan tack och lov. 15.Vem ringde dig senast? Min älskade mor, tror jag. 16.Vem sms:de dig senast? Haha samma. 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Amen vafan det här börjar bli patetiskt...: MIN MAMMA xD 18.Vad ska du göra nu? Sola lite till sen se lite på nån serie tror jag. 19.Vad använder du för webbläsare? Eldräven 20.Vad har du för färg på tröjan? Ingen tröja. Solar ju. 13 jul, 2013 17:54 |
|
Elma00
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Mamma och pappa som lyssnar på Paul Anka. 2.Det klantigaste du gjort? Fastnade i en tränings cykel med foten när jag var 5 år... har fortfarande kvar ärret 3.Melodifestivalen vs Idol? Mello! 4.Favoritskolämne? Öh... so typ. 5.När blev du medlem på mugglis? någon gång i maj föra året. 6.Vem ugglar du med just nu? MollyEvans, Ekkiis och [user]Ron Hippe[/user 7.Läser just nu? Sgan om de två tornen delvis. 8.Är du kär? Ja 9.Höger eller vänster hänt? Vänster 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? Färsk potatis med smält smör och ägg och en knäckebröd macka. 12.Lyckotal/favorittal? 17 13.Favorit ff? En sommarlovskväll framför datorn av Ida S 14.Vad har du för läxor? SOMMARLOV! 15.Vem ringde dig senast? Vet inte. 16.Vem sms:de dig senast? Minns inte. 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Marie 18.Vad ska du göra nu? Nörda mugglis 19.Vad använder du för webbläsare? Google Chorme 20.Vad har du för färg på tröjan? Har en svart one peice.
13 jul, 2013 18:28 |
|
Siriusis
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Jeff The Killer X BEN Drowned - Everytime we touch 2.Det klantigaste du gjort? Petat en gris i trynet. ehehe 3.Melodifestivalen vs Idol? Mello 4.Favoritskolämne? Engelska, Historia, Religion. 5.När blev du medlem på mugglis? Någon gång 2012 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen just nu. Uggla på ;3 7.Läser just nu? olika böcker, Percy Jackson -född till hjälte, The home book of musical knowledge, de utvalda - tankeläsaren, och Spejarens lärling - Slaget om Skandia. 8.Är du kär? Ehehehehee, well, jag är förälskad (ja, inte fangirling, utan riktigt förälskad) i Jeff. 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vah? 11.Senaste du åt? flingor 12.Lyckotal/favorittal? 3 13.Favorit ff? Måånga, fast ingen av dom är en HP fanfiction. 14.Vad har du för läxor? Just nu? Bara matte, fuuuuuuuuuuu. 15.Vem ringde dig senast? Tack för du påminde mig att ingen har ringt mig de senaste månaderna.... 16.Vem sms:de dig senast? AMEN VAFAN?! 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Ehh... ingen aning, det var en som skrev det till mig. 18.Vad ska du göra nu? Läsa. 19.Vad använder du för webbläsare? Internet Explorer och ibland Google Chrome 20.Vad har du för färg på tröjan? Hoodie; Mörklila, Tröja; grön. Hai 13 jul, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
1.Vad lyssnar du på nu?
Clash Of Clans snack, "En helt ny värld" av Peter Jöback och Myrra Malmberg (till filmen Aladdin) 2.Det klantigaste du gjort? Haha, gjort mycket men kommer inte ihåg ett enda xD 3.Melodifestivalen vs Idol? MELODIFESTIVALEN OFC♥♥♥ 4.Favoritskolämne? Engelska (om vi hade haft en bättre lärare :p), bild och svenska! 5.När blev du medlem på mugglis? 2 Oktober 2012, det viktigaste datumet i mitt lilla liv♥. 6.Vem ugglar du med just nu? Elzyii, Elma00 och AlbusPotter 7.Läser just nu? Typ 4 stycken xD: Eragon, Marley och jag, Harry Potter och den flammande bägaren och Fantastiska vidunder och var man hittar dem ;3 8.Är du kär? Nope 9.Höger eller vänster hänt? Höger :3 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Fattade inte riktigt den frågan… xD 11.Senaste du åt? Pasta eller kex, vilket nu igen? x) 12.Lyckotal/favorittal? Jag hade ett förut… Men… tror 7! 13.Favorit ff? Draco Memoraid av Elzyii♥♥♥♥♥♥ och Om Malfoy fick en dotter! av Inez*Malfoy♥♥♥♥♥♥! ![]() 14.Vad har du för läxor? Inga! 15.Vem ringde dig senast? Pappa? xD♥ 16.Vem sms:de dig senast? Nån Mugglis på kik 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Ingen ._. Eller, jo, mina syskon och öfräldrar om det räknas… ;3 18.Vad ska du göra nu? Nörda mugglis, skriva på min ff, se på Disney m.m…♥♥♥ 19.Vad använder du för webbläsare?I don´t know O.o Kanske typ Safari? xD xD 20.Vad har du för färg på tröjan?olika färger (rutig typ kortskjorta) som rött, blått, svart, rosa, vitt m.m 26 jul, 2013 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen