Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Jag pekade på deras fötter som svar på hans fråga.
-För stora och håriga fötter för att dom skulle kunna tillhöra en dvärg,sa jag och pekade igen. 8 feb, 2013 18:25 |
|
t i l d a
Elev |
8 feb, 2013 18:27 |
|
Lolly0101
Elev |
- Jag vet inte... Jag har inte stött på så många hobber i mina dagar. Kanske någon enstaka som kom till Vattendal. Men dom brukar ju bosätta sig på ett ställe,en by, sa jag frustrerande.
8 feb, 2013 18:29 |
|
t i l d a
Elev |
"Vi är starka, vi kan försvara oss ifall något händer. De är ju trots allt inte så många. Och jag tror att de är vänligt sinnade så länge vi är det mot de."
8 feb, 2013 18:34 |
|
Lolly0101
Elev |
-Ja. Dom är lätta bekämpade,sa jag och flinade mot han igen
8 feb, 2013 18:36 |
|
t i l d a
Elev |
Jag log mot henne igen.
"Så.. vi väntar här då? För om vi inte ska borde vi skynda oss härifrån!" sa jag skrattade till. "De är ju snart här."
8 feb, 2013 22:20 |
|
Lolly0101
Elev |
-Jag vet inte. Mitt ben känns fortfarande ömt men en bit kanske jag kan gå .
8 feb, 2013 22:22 |
|
t i l d a
Elev |
"Vi väntar här. Du kan inte ta dig så långt och jag kan bara bära dig en liten bit med tanke på all packning. Även om det inte är så mycket längre", sa jag med ett vänligt leende.
8 feb, 2013 22:23 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag gav han ett svar med ett litet leende från läpparna och försökte stödja upp mig igen. Men nu gick det upp för mig, Jag behövde alv läkekonst
8 feb, 2013 22:26 |
|
t i l d a
Elev |
8 feb, 2013 22:30 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen