Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
-Hej Hermejni! sa jag. Hon tittade surt på mig.
-Jag heter Hermione. jag är jättecoolig älska mig plz 21 jan, 2013 16:38 |
|
ginny 23
Elev |
21 jan, 2013 16:38
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-21 kl. 16:40
|
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckade.
-Och? jag är jättecoolig älska mig plz 21 jan, 2013 16:39 |
|
ginny 23
Elev |
21 jan, 2013 16:40 |
|
Queen Boo
Elev |
-Selena. ditt?
jag är jättecoolig älska mig plz 21 jan, 2013 16:42 |
|
ginny 23
Elev |
21 jan, 2013 16:42 |
|
Queen Boo
Elev |
-Okej.
jag är jättecoolig älska mig plz 21 jan, 2013 16:44 |
|
ginny 23
Elev |
21 jan, 2013 16:45 |
|
Shapiro
Elev |
Jag sat kvar i bibloteket. Slytherinaren hade gått och Gryffindoraren också. Jag tänkte på vad jag skulle göra tills jag skulle sova. Jag kom inte på nåt så jag gick och letade upp Weasly tvilingarna eller vad dem nu kallade sig. Jag tror jag hörde att dem hade nån nyckel till fängelsehållan. Hade varit kul att vara där innan skol tid.
Four score and seven years ago... 21 jan, 2013 17:09 |
|
Queen Boo
Elev |
-Inget...
jag är jättecoolig älska mig plz 21 jan, 2013 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen