Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vet inte. Det är som du säger. Stör mig på hans prat.
19 nov, 2012 12:14 |
|
§ Hedwig §
Elev |
jag tycker inte det är något fel på Hagrid, men jag skulle inte vilja gifta mig med honom, om ni förstår vad jag menar...
![]()
19 nov, 2012 13:24 |
|
Mill Goodness
Elev |
Han är ju så mysig och snäll! Jag tycker i alla fall jättemycket om honom
I ♥ Förresten du har smuts på näsan. 19 nov, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
Hagrid är väl inte så jobbig. Eller?...
19 nov, 2012 14:43 |
|
chokladglasyr
Elev |
I böckerna är han bara jobbig nästan jämt, men i filmerna är han bättre!
the ones that love us never really leave us <3 20 nov, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
han är INTE jobbig...han är bara som han är
20 nov, 2012 15:13 |
|
Magda
Elev |
23 nov, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
Hahaha alltså.. jag blir nästan lite upprörd över att någon tycker han är jobbig. Jag visste inte att jag var så engagerad i fiktiva karaktärer faktiskt XD Jag känner att jag vill skydda Hagrid från allt ont och alla som kan tänkas vara elaka mot honom. Jag älskar Hagrid. Han är genuint godhjärtad, välmenande, osjälvisk och omtänksam.
Och jag har aldrig upplevt att de går dit för att de måste. Jag upplever snarare att de känner lite som jag.. att de tycker väldigt mycket om Hagrid och får dåligt samvete för att de inte hinner med att träffa honom oftare. 23 nov, 2012 20:09 |
|
Queen Boo
Elev |
... jag vet inte
jag är jättecoolig älska mig plz 23 nov, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Han är snäll men jag stör mig på att han förväntar sig att Harry, Ron och Hermione ska hjälpa honom hela tiden även om det bryter mot skolreglerna.
23 nov, 2012 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen