Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LaylaCatcher
Elev |
Drake:
Du behöver verkligen inte köpa eller göra något till mig åtminstone! Så långt jag vet så bor vi antagligen i olika land Men som [user]Godrica[/user sa, så skulle en snöboll sitta fint Imagination and dreaming is my life 20 dec, 2012 18:11 |
|
A.k
Elev |
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 20 dec, 2012 18:11 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
- hakunamatata - ^.^ 20 dec, 2012 18:12 |
|
Safrina
Elev |
Drake
Försöker få ihop till en halsduk från varje elevhem, så det jag önskar mig mest är nog en slytherinhalsduk eller en gryffindorhalsduk ♥
20 dec, 2012 18:13 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Jag önskar mig oxå
Puggmepuff - hakunamatata - ^.^ 20 dec, 2012 18:15 |
|
Carro_Potter
Elev |
En kvast eller en pygmépuff! Men för mig är det också tanken som räknas så jag blir glad för vad som helst!
Läs gärna min ff, Love Twice
20 dec, 2012 18:16 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Skrivet av Carro_Potter: En kvast eller en pygmépuff! Men för mig är det också tanken som räknas så jag blir glad för vad som helst! Absolut helt min mening också, jag har faktiskt skickat lite små saker till vänner. Jag bryr mig inte så mycket det är bara sjukt sött om någon skulle skicka något till mig!! :3 ^.^ - hakunamatata - ^.^ 20 dec, 2012 18:20 |
|
Clementin
Elev |
Drake- Fleur-kort kanske...? Men det spelar ingen roll ^^
20 dec, 2012 18:29 |
|
Corriiz
Elev |
Pygmepuff, elevhemshalsduk(ravenclaw,gryffindor, hufflepuff och slytherin), gummianka och silverpil.
![]()
20 dec, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
20 dec, 2012 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen