draco eller ron
Forum > Fanfiction > draco eller ron
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
spöke123
Elev |
hermione när hermione vaknade upp var det den första skoldagen efter jullovet ,även om hon vanligtvis brukar vara glad så här dags på året ,så kunde hon inte sluta undra över vad pansy hade sagt: ''du är inte den ända som har en pojkvän...'' Kan det ha varit malfoy hon pratade om... Vem det nu en var så visste hon att hon inte skulle känna sig bättre av att sitta stil så hermione tog fram ett pergament och skrev:Vi kanske inte har klarat av allt det här kan vi snacka ,hermione. senare på dagen efter frukosten när de hade trolldryckskonst tillsammans med slytherin ,kom Malfoy fram och sa: -visst kl.22.00 storasalen ,men utan något tecken på känslor alls, resten av dagen flöt på vidare som om inget hade hänt när det var dags så gick hermione till stora salen ,vägen ditt kändes otroligt lång...vilket fick hermione att undra varför gjorde den det ,tillslut fick hon fram svaret på att hon fortfarande har stora känslor för honom som utvecklats utan att hon märkt det. När hermione kom fram stog malfoy där och såg skyldig ut. -Har det hänt något mellan dig och pansy? frågade hermione -ja ,vi blev ihop... -jag vet inte varför jag sa ''ja'' jag gillar inte ens henne ,sa Malfoy med en smula förtvivlan i rösten. -jag tror att jag fortfarande gillar dig ,sa hermione fort -jag vet att jag gjorde fe...vänta vad sa du?!??!?! -jag gillar dig ,sa hermione lika tyst... -och jag tror att du ,jag ,ron ,pansy och kanske till och med harry behöver snacka om det här... -jag vet inte och jag tror det kommer att sluta med rollkarlar som skjuter trollformler mot varandra... -kanske men det är värt att ta risken ,sa hermione beslutsamt. -ok..sa malfoy tyst. hoppas ni gillade det ,kommentera gärna mohaha!!! 6 mar, 2013 11:22 |
|
Hedwig96
Elev |
Bra!
6 mar, 2013 14:58 |
|
Carro_Potter
Elev |
6 mar, 2013 17:52 |
|
Lizzy.P27
Elev |
superbra
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 6 mar, 2013 20:21 |
|
Kitty Riddle
Elev |
6 mar, 2013 20:30 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
6 mar, 2013 20:39 |
|
spöke123
Elev |
harry idag vid frukosten insåg harry att hans första quidditch träning börjar en timme efter frukosten ,så han åt upp maten och gjorde sig redo för träningen ''för en gång skull är jag tidig tänkte harry'' tyst för sig själv och började gå vidare ,när han kom ut ur gryffindors uppehålls rum ,gick hermione förbi och tappa ett brev. -ehh ,hermione sa han ,du tappa ett brev...typ. Men hermione hade redan gått in till uppehålls rummet. så istället plocka han upp brevet och läste tyst för sig själv... jag och malfoy tycker att vi alla skulle behöva ses och prata om de senaste vecka på baksidan ser du en lista på vilka som kommer och det gäller dig också ,kom kl. 20.00 till stora salen med vänliga hälsningar ,hermione och på baksidan fanns listan med de som skulle komma: ron Draco Hermione Harry Pansy När harry kom till det sista namnet undrade han ,vad pansy hadde med det här att göra... men precis då insåg han också att han var sen till träningen ''oliver kommer att döda mig tänkte han''. När harry kom fram till träningen stod oliver därmed armarna i kors och sa: -du är sen! -jag vet jag ,ehh asså jag hjälpte ehh harry försökte komma på en ursäkt och insåg att det var lönlöst så istället sa han: -vi borde inte slösa tid å förklaringar utan att börja spela ,eller hur?!?!!?? -visst nu går vi... -du menar flyga sa fred... -eller spelar ,till la george. -ja ,ja. Vädret var inte det bästa ,regnet plaska över allt och det bildades slask där nere ,men värst av all var molnen som verkade ha bestämt sig att stanna där ett tag. När quidditch träningen äntligen slutade var hans enda tanke att få snacka med ron. han gick först till lunchen men han verkade inte vara där ,sen gick han till uppehålls rimmet och hittade ron där ensa... -du ron kommer du att gå... -ja ,jag verkar inte ha något val... -vad har pansy ens att göra med det här och varför skrev hon jag och malfoy...? -jag vet inte men jag orkar inte få reda på det nu... -sov gott men ses vid 20.00 När kl. slog 20.00 gick harry och ron till stora salen ,med en underlig känsla om att något skulle gå snett. när de kom fram var de andra redan där... sååååå...sa harry undrande. vad gör vi här ,fortsatte harry. Nästa del kommer inte få dröja längre en ä vecka ,och när/om ni kommenterar var inte rädd att andvända ert kritiska öga mohaha!!! 10 mar, 2013 19:58 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
10 mar, 2013 20:18 |
|
Hedwig96
Elev |
jättesuperduper!
10 mar, 2013 20:26 |
|
spöke123
Elev |
som jag sa så kommer det en fortsättning på delen innan
och den kommer nu =) del.2 ron hejsan som ni kanske såg i brevet så har vi mycket att prata om...sa hermione -mmm ,jag tror jag vill säga en grej sa malfoy lite nervöst. -du kan säga vad du vill dracie ,sa pansy lite gulligt men irriterande. -för det första heter jag inte dracie ,och pansy jag gör slut ,sa malfoy. -vaa... -ahh du kan gå nu pansy ,sa hermione. -ahh okey ,men varför kom vi allihopa ens hit, sa ron irriterat. -ja eller hur ,fortsatte harry. -ok,jag måste säga att ron ,draco sanningen är att jag gillar er båda och ni är båda toppen men jag vet inte vem jag gillar mest ,ni måste förstå det. -du ,hermione vi kan inte hålla på så här för evigt och det här är emotionellt utmattande , jag har faktiskt börja tappa min känsla för dig ,vet du va malfoy du kan ta henne ,eller ahh jag ger upp! -vänta ron... -hej då hermione... när ron gick bort hade han känslan i magen som sa att det var sista gången han gjorde slut ,det kändes inte fel och när han kom fram till uppehålls rummet hade kärleken försvunnit helt... Nästa dag kom harry fram till mig och jag hörde att malfoy och hermione var ihop (fast i hemlighet)...! det här verkar vara slutet på min fanfiction =(,jag vill gärna tacka er som läst den från början till slut och ja det var allt ,byee mohaha!!! 13 mar, 2013 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen