Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Tycker ni inte att Hedwig och Errol passar rätt nice?! Hahhaa jk.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 mar, 2011 15:16 |
|
The Noble Lion
Elev |
4 mar, 2011 11:58 |
|
WillTurner
Elev |
:c
"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 4 mar, 2011 14:00 |
|
Borttagen
|
kiva
4 mar, 2011 17:15 |
|
Lily
Elev |
Neville och Luna vore söta tillsammans.c:
"One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew." 4 mar, 2011 19:35 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
4 mar, 2011 19:54 |
|
soratanaka
Elev |
Antar att det bara är jag som läst GWLL? Lololol. Och sen läser jag en skitdålig fic (fråga inte varför) där en sidepairing är MMNM. Helskumt, men, ah. . .
Faves har jag väl redan nämnt. Skrev jag att jag gillar sådana som jag skulle bli flamead av? Hehhehe. Jag borde knipa käft. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 mar, 2011 19:33 |
|
WillTurner
Elev |
"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 5 mar, 2011 21:44 |
|
thechosenone
Elev |
Severus Snape och Lily Evans.. :/
On my way back home 5 mar, 2011 21:45 |
|
WillTurner
Elev |
Självklart. ♥ "Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 5 mar, 2011 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen