Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
hur gammal är sayn?
------------------------------------------------------------------------------------------ Det visade sig snart att draken hade rätt, De var för bra men vi lyckades rädda henne med knapp nöd , sayn följde efter. Efter några mil såg jag att den gröna drakens sadel var tom. Hade vi glömt Enya!
5 dec, 2012 18:24 |
|
Queen Boo
Elev |
¨Vet inte riktigt, 3-4 månader? jag vet, det har gått lång tid sen vi började i så fall men är det ok???
----------------------------------------------------------- Jag såg mig omkring. Var var de andra? Jag hade sagt åt Sayn att jag skulle gå och kolla om det fanns fler fångar. Plötsligt hörde jag en drakes rytande och såg en blodröd klinga svisha till framför ögonen. Jag skrek till och drog fram mitt eget svärd. -Lurad! sa Murtagh och skrattade jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2012 18:35 |
|
ginny 23
Elev |
-Vi åker till Eragon. Jag vet att hon mår bra!
----------------------------------------------------------------- sayn borde inte kunna spruta eld en då!
5 dec, 2012 18:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Han är lite tidig, vissa drakar lär sig ju det fortare, dessutom växer han fort
--------------------------------------------- Jag suckade. -Var du tvungen att skrämma mig? -Tänk för att jag var det. Jag suckade igen. han skrattade och kastade upp mig på Törne, och hoppade sedan upp efter mig jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2012 18:48 |
|
ginny 23
Elev |
5 dec, 2012 18:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi kom snart ifatt de andra, Törne var ju störst av drakarna och därför snabbast.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2012 18:55 |
|
ginny 23
Elev |
5 dec, 2012 19:00 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppade över till Sayn och efter en stund landade vi
jag är jättecoolig älska mig plz 5 dec, 2012 19:14 |
|
ginny 23
Elev |
Det var en glänta invid en grotta. Här kunde vi stanna och ha lekstioner.
Jag gled omärkligt in i Eragons sinne.Där hittade jag ett intresant minne: Vem ska jag välja? Arya är nog lite för ovillig men Enya har ju murtagh. Aryana är lagom ung men jag vet inte! Jo , så får det bli, jag älskar Aryana. Jag sprang bort till Enya och sa vad jag hört
5 dec, 2012 19:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattade. Sedan tänkte jag. Vadå har ju Murtagh, visst jag älskar honom, men han gillar väl inte mig?
-Sayn, vad tror du han menar? -Kan väl inte jag veta, jag är väl ingen tankeläsare heller! jag är jättecoolig älska mig plz 6 dec, 2012 15:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen