Veckans Harry Potter fråga
Forum > Harry Potter > Veckans Harry Potter fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
15 dec, 2012 11:18 |
|
lunas_claw
Elev |
Goda...Då kanske man kunde få träffa Dobby
Spoiler: ^^ Men ändå Onda för att de skulle vara ganska grymt..Kan inte riktigt bestämma mig!Tryck här för att visa! "Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3 15 dec, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
Goda.
JAg skulle aldrig kunna döda eler trotera folk, eller jag skulle aldrig kunna vara med i en "grupp" där man dödar folk, även om jag själv inte skulle döda. Spoiler: Tryck här för att visa! 15 dec, 2012 17:59 |
|
annawpotter
Elev |
15 dec, 2012 22:36 |
|
Lunah~
Elev |
16 dec, 2012 10:16 |
|
themarauder
Lärare |
16 dec, 2012 11:23 |
|
Viethina
Elev |
Skrivet av Nendra: Jag skulle nog vara med på den goda sidan därför dem kämpar om en god sak. Fast jag måste säga att den onda sidan lockar, speciellt med alla snygga killar där... Haha, åh håller med! Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 16 dec, 2012 11:49 |
|
jojolovesmakeup
Elev |
Goda, jag hatar verkligen Bellatrix Lestrange, Voldemort och Peter Pettigrew.
Xoxo Renesmee Carlie Cullen. "You will not remember what Cho said? No living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna. 16 dec, 2012 11:54 |
|
Elizen
Elev |
Hogwarts för att hogwarts värkar mycket trevligare än durmstrang
17 dec, 2012 15:43 |
|
captaiin
Elev |
HOGWARTS
captaiin 8 jan, 2013 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen