Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Wilma och äventyret!

Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!

1 2 3 ... 9 10 11 ... 45 46 47
Användare Inlägg
jan
Elev

Avatar


super du per bra kommer det mer ?

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

20 feb, 2011 15:42

Rowena
Elev

Avatar


Ja, jag vill bara läsa om det är någon som KAN skriva. Du har mycket att lära med beskrivningar och hur man sätter kommatecken + punkter.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

20 feb, 2011 15:45

Borttagen

Avatar


ja men här berättar jag lite om karaktärerna:


Wilma:hon har lång brunt hår och är listig som en räv,men också lite rädd av sig.Hon gör allt för sin nya vän Petrus och familjen.



Petrus:han är lite klumpig men också smart.Han muntrar upp en när man är ledsen.En riktig vän alltså. Och ibland kan han säga saker som inte är sanna


Karl:Wilmas pappa han är modig han övergav Wilma och hennes mamma när Wilma bara var väldigt liten




Maria:Wilmas mamma hon jobbade och gjorde allt för sin dottter eftersom hennes dotter Wilma har ingen pappa,men olyckligvis så dör hon i en väldigt tragisk olycka.

20 feb, 2011 15:50

jan
Elev

Avatar


Ha gu vad bra tack

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

20 feb, 2011 15:52

Rowena
Elev

Avatar


Det är inte så jag menar, det ska vara skrivet och beskrivet i texten.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

20 feb, 2011 15:54

Luna 1
Elev

Avatar


Jag håller tyvärr med Rowena....
Men din story är jättebra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

20 feb, 2011 17:48

Borttagen

Avatar


jaha och jag skriver bara för det är kul och du och Rowena är bara avundsjuka så ni säger så för jag ska bli ledsen

20 feb, 2011 18:07

Borttagen

Avatar


jättebra forsätt så och bry dig inte om Luna 1och ROWENA DE ÄR BARA AVUNDSJUKA

20 feb, 2011 18:13

Borttagen

Avatar


Petrus...
-Vart var du Petrus?
-Äh glöm det,sa han och sa sedan :Kom jag vill visa dig sa han med ett leende...


Sedan följde Wilma honom,han höll för hennes ögon och sa nu kan du titta och tog bort handen.
Åh vad vackert sa hon med en ljus röst.
Det var en jättevacker blomsteräng med blommor i alla färger,sen såg hon en blom och sa nej kan vi gå Petrus?
-Varför så bråttom?
-Det...den där blomman längst bort brukade jag och min mamma plocka när jag var liten och nu är hon död.
-Jaha sa Petrus som hade något bakom handen.
-Wilma torkade bort tårarna mot kinden och sa:Vad har du bakom ryggen?
-ÄHH en blombukett till dig sa han och räckte fram den till Wilma.




-Tack,Petrus det hade du inte behövt sa hon och rodnade och kollade bort mot andra sidan blomsterängen.
-Men vänta sa hon brinner det inte där borta...

20 feb, 2011 18:22

Borttagen

Avatar


Jättebra

20 feb, 2011 18:34

1 2 3 ... 9 10 11 ... 45 46 47

Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!

Du får inte svara på den här tråden.