Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En fnysning [SV]

Forum > Fanfiction > En fnysning [SV]

1 2 3 ... 9 10 11 12
Användare Inlägg
MissBellatrix
Elev

Avatar


Okej

Hey there. You come here often?

23 okt, 2012 19:22

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


såklart

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

23 okt, 2012 19:25

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naturligtvis väntar vi! Du har ju ett liv att leva, du också!

23 okt, 2012 20:44

A.k
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Winny Geasley:
Naturligtvis väntar vi! Du har ju ett liv att leva, du också!

Då har hon tur! Jag lever endast ett mugglis liv!

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

23 okt, 2012 21:54

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av A.k:
Skrivet av Winny Geasley:
Naturligtvis väntar vi! Du har ju ett liv att leva, du också!

Då har hon tur! Jag lever endast ett mugglis liv!
Jag lider med dig...

23 okt, 2012 21:56

A.k
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av A.k:
Skrivet av Winny Geasley:
Naturligtvis väntar vi! Du har ju ett liv att leva, du också!

Då har hon tur! Jag lever endast ett mugglis liv!
Jag lider med dig...

Haha! Då kan du inte lida speciellt mycket!

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

24 okt, 2012 13:47

Rut Luna
Elev

Avatar


Haha! Medans ni väntar kan ni läsa en annan ff "Trillingar [SV]" typ

Jag är faktiskt död.

24 okt, 2012 19:26

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av A.k:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av A.k:
Skrivet av Winny Geasley:
Naturligtvis väntar vi! Du har ju ett liv att leva, du också!

Då har hon tur! Jag lever endast ett mugglis liv!
Jag lider med dig...

Haha! Då kan du inte lida speciellt mycket!
LOL!!

24 okt, 2012 20:36

Rut Luna
Elev

Avatar


"Vad är grejen med tjejer, egentligen?", frågade James, men han tonade med på sista ordet då några tjejer från Hufflepuff i femte årskursen gick förbi.
Sirius flinade.
"Skulle du någonsin kunna klara dig utan en tjej, Tagghorn?", frågade han och slutade inte att flina på en stund.
James blev sur.
"Men såg ni dem där tjejerna? Såg du det Tramptass? Va??", sa han och hoppade upp och ned.
"Ja." suckade Sirius irriterat.

Okej FÖRLÅÅÅT! Men bättre än inget?

Jag är faktiskt död.

25 okt, 2012 16:49

MissBellatrix
Elev

Avatar


bra!

Hey there. You come here often?

25 okt, 2012 16:55

1 2 3 ... 9 10 11 12

Forum > Fanfiction > En fnysning [SV]

Du får inte svara på den här tråden.