Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"jag ringer dig sen"
jag öppnar dörren och ser av min förvåning att det är Edward. "vad är det du vill" säger jag 10 okt, 2012 15:32 |
|
mums
Elev |
10 okt, 2012 15:36 |
|
Borttagen
|
"jag godtar din ursäkt..men vi kan väll gå på bio istället"
10 okt, 2012 15:37 |
|
mums
Elev |
"Vampyrer kan inte gå på bio, och vi spelar bara baseboll när det åskar. Och det gör det just nu." Och precis då hör vi muller.
![]()
10 okt, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
"kan vi vara hemma hos mig istället, jag ska få vara själv hemma i 5 månader"
10 okt, 2012 15:57 |
|
mums
Elev |
"Bella! Nu när jag pratat med dig är du i stor fara. Du måste lita på mig. Jag är inte starkare än flera av alla vampyrer, så hela min familj måste skydda dig. Förstår du?
![]()
10 okt, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Jag bara tittar på Edward.
"du är en sådan..fruktansvärt het vampyr" 11 okt, 2012 05:52 |
|
mums
Elev |
11 okt, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
"förstår vad, jag förstår att du är vampyr"
11 okt, 2012 17:49 |
|
mums
Elev |
Men gud! Jag suckar.
"Förstår du att du måste följa med på basebollen? Du har inget val!" Och jag drar iväg henne. ![]()
11 okt, 2012 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen