Anslagstavlan-snack
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan-snack
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Bara jag som blev lite ledsen över den (troligtvis Hufflepuffaren eftersom det är skrivet i gult och beskriver något som de gör) medlemmen som satte upp notisen som säger: "HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS, HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS AND RAVENCLAW DO THE SAME!!!!!! " Jag önskar Hufflepuff god jul och hoppas de gör desamma. Kanske att detta är något skämt eller något annat som jag bara inte förstår mig på men tyckte det var lite... tråkigt... Nepp, det är inte bara du. Det kanske var menat som ett skämt, men ändå... De värsta som pågår just nu är allt tjafs om: Hufflepuff vinner elevhemstävlingen! Och bla bla bla.. De absolut värsta är att folk reagerar så starkt på de, de behöver absolut inte vara Ravenclaware utan de kan vara andra elevhem också! De finns ett ord som heter "Ignorera" och som man borde testa... Om man stör sig så himla mycket på att Hufflepuffarna skriver sådär... Så blir de absolut inte bättre över att man kommer in och kommenterar: "Jag hejar på Gryffindor! För Hufflepuff har vunnit för mycket nu! - Anonym Slytherin-elev" De blir snarare värre och de som skriver om alla vinster blir mer taggade att skriva mer.. Så att ignorera de är något för de som stör sig på alla skriverier om de! Ignorera de! Dessutom tycker jag att Hufflepuffarna har all anledning i världen att få skryta lite om deras vinster! Vad vore de annars för mening att man vann? De kämpar ju faktiskt hårt! Allihopa! Så att de förtjänar att få gotta sig lite i de! De är klart att de ska vara lite tävling emellan elevhemmen! De är ju så i böckerna, och de är meningen att de ska vara lite konkurrens emellan elevhemmen! För de är så! Om skaparna av sidan hade velat undvika de så hade de inte skapat några elevhem eller någon tävling! De skulle vara otroligt tråkigt om allt var blommor och regnbågar och inte lite fight emellan elevhemmen! De tävlingsinriktade är något som i hemlighet bidrar väldigt mycket till att Mugglarportalen blir en bra sida! Dock: Så tycker jag inte om när de kommer till att de skrivs sådana saker, de har hänt förut och jag tycker inte om att de händer igen! De behöver inte vara kärlek med blommor och enhörningar mellan Ravenclaw och Hufflepuff, men de är absolut inte särskilt snällt skrivet de där, och de är nästan rent av lite elakt.. Så de bör undvikas. Fast allt snack om att Hufflarna vinner mycket (vilket jag inte har något emot eftersom att de uppenbarligen kämpar mer än oss andra) har väl ändå inget med det som jag skrev först att göra? Eller? Tycker själv att det är stor skillnad på att skriva om tävlingen och något sånt här. Själv brukar jag ignorera det mesta men tycker bara det var lite tråkigt och förstår inte riktigt varför...
15 dec, 2012 17:30 |
|
Borttagen
|
^Jag tycker att det är jättejobbigt när vissa hufflare skriver så, och då tror alla ravenclaware att alla tycker så.
15 dec, 2012 17:37 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Savi Jag kanske hellre skulle ha formulerat de så: De värsta som pågår just nu är allt tjafs om: Hufflepuff vinner elevhemstävlingen! Och bla bla bla.. De absolut värsta är att folk reagerar så starkt på de, de behöver absolut inte vara Ravenclaware utan de kan vara andra elevhem också! De finns ett ord som heter "Ignorera" och som man borde testa... Om man stör sig så himla mycket på att Hufflepuffarna skriver sådär... Så blir de absolut inte bättre över att man kommer in och kommenterar: "Jag hejar på Gryffindor! För Hufflepuff har vunnit för mycket nu! - Anonym Slytherin-elev" De blir snarare värre och de som skriver om alla vinster blir mer taggade att skriva mer.. Så att ignorera de är något för de som stör sig på alla skriverier om de! Ignorera de! Dessutom tycker jag att Hufflepuffarna har all anledning i världen att få skryta lite om deras vinster! Vad vore de annars för mening att man vann? De kämpar ju faktiskt hårt! Allihopa! Så att de förtjänar att få gotta sig lite i de! De är klart att de ska vara lite tävling emellan elevhemmen! De är ju så i böckerna, och de är meningen att de ska vara lite konkurrens emellan elevhemmen! För de är så! Om skaparna av sidan hade velat undvika de så hade de inte skapat några elevhem eller någon tävling! De skulle vara otroligt tråkigt om allt var blommor och regnbågar och inte lite fight emellan elevhemmen! De tävlingsinriktade är något som i hemlighet bidrar väldigt mycket till att Mugglarportalen blir en bra sida! Skrivet av Savi:
Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Bara jag som blev lite ledsen över den (troligtvis Hufflepuffaren eftersom det är skrivet i gult och beskriver något som de gör) medlemmen som satte upp notisen som säger: "HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS, HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS AND RAVENCLAW DO THE SAME!!!!!! " Jag önskar Hufflepuff god jul och hoppas de gör desamma. Kanske att detta är något skämt eller något annat som jag bara inte förstår mig på men tyckte det var lite... tråkigt... Nepp, det är inte bara du. Det kanske var menat som ett skämt, men ändå... Dock: Så tycker jag inte om när de kommer till att de skrivs sådana saker, de har hänt förut och jag tycker inte om att de händer igen! De behöver inte vara kärlek med blommor och enhörningar mellan Ravenclaw och Hufflepuff, men de är absolut inte särskilt snällt skrivet de där, och de är nästan rent av lite elakt.. Så de bör undvikas. 15 dec, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
Anslagstavlan är helt överfull,omöjligt att få in en lapp
3 jan, 2013 19:33 |
|
Minihäst
Elev |
^ det är jätte synd för jag ska lägga en en underbar text när det finns plats!
another day, another slay 3 jan, 2013 19:55 |
|
Borttagen
|
^^
Jag kunde hitta tre platser 3 jan, 2013 19:58 |
|
Borttagen
|
Just nu verkar Portal bilder vara det senaste!
3 jan, 2013 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Anslagstavlan är helt överfull,omöjligt att få in en lapp Nu finns det dock lite mer plats! Vet inte om det är en bugg med tavlan, för alla verkar ha försvunnit... 3 jan, 2013 20:51 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Anslagstavlan är helt överfull,omöjligt att få in en lapp Nu finns det dock lite mer plats! Vet inte om det är en bugg med tavlan, för alla verkar ha försvunnit... Oj, vad häftigt.. har aldrig i mitt liv sett den så tom! 3 jan, 2013 21:06 |
|
Anjelina
Elev |
Fatta inte riktigt...
Harry Potter♥ 3 jan, 2013 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen