Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Choklad ...?

Forum > Off Topic > Choklad ...?

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


uäck för choklad!

23 feb, 2011 19:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Soz:
Något som är lite skumt, är att jag ÄLSKAR choklad muffins, kladdkaka, kex choklad, brownies, m.m ...
Gott *dregel*

25 feb, 2011 16:07

EMELESEL
Elev

Avatar


hur kan man gillar choklad? det ser ju inte ens gott ut!

25 feb, 2011 20:28

hifi
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
hur kan man gillar choklad? det ser ju inte ens gott ut!




Mm choklad jätte got

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi55.tinypic.com%2F20tf7ed.jpg

26 feb, 2011 16:17

Simonlack
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
hur kan man gillar choklad? det ser ju inte ens gott ut!


Alla har sina åsikter jag älskar choklad dock är jag den enda i min klass som hatar smör verkligen hatar det jag tycker broccoli är nästan godare inte för att jag gillar det men det luktar ingenting

Lily and James one of the cutest couple of time!

26 feb, 2011 16:19

Rowena
Elev

Avatar


Varm choklad ♥

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

26 feb, 2011 16:37

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av Soz:
Okej, jag vet att det är lite konstigt, men jag gillar helt enkelt inte choklad, och det är typ bara jag som inte gör det! Finns det någon annan som inte tycker om choklad?

Då tycker jag synd om dig när du just mött en dementor.

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

26 feb, 2011 17:11

Rowena
Elev

Avatar


Skrivet av WillTurner:
Skrivet av Soz:
Okej, jag vet att det är lite konstigt, men jag gillar helt enkelt inte choklad, och det är typ bara jag som inte gör det! Finns det någon annan som inte tycker om choklad?

Då tycker jag synd om dig när du just mött en dementor.


???

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

26 feb, 2011 17:14

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av Rowena:
Skrivet av WillTurner:
Skrivet av Soz:
Okej, jag vet att det är lite konstigt, men jag gillar helt enkelt inte choklad, och det är typ bara jag som inte gör det! Finns det någon annan som inte tycker om choklad?

Då tycker jag synd om dig när du just mött en dementor.


???

Alltså, när man mött en dementor så ska man äta choklad! XD

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

26 feb, 2011 17:46

Borttagen

Avatar


Älskar Marabous choklad med Digestive i, äter det nu.

16 okt, 2011 10:46

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Off Topic > Choklad ...?

Du får inte svara på den här tråden.