Mitt första Mugglisgame!
Forum > Fanfiction > Mitt första Mugglisgame!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Bra, jag hade hoppats på lite mer beskrivningar om hur jag kände osv. Det var lite kort. jo, jag vet jag var lite stressad 15 sep, 2012 20:30 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Bra, jag hade hoppats på lite mer beskrivningar om hur jag kände osv. Det var lite kort. jo, jag vet jag var lite stressad Det är okej ^^ Men jag vill gärna att det ska bli lite längre om distrikt 5 nästa kapitel :3 ;; ![]()
15 sep, 2012 20:33 |
|
Confringo
Elev |
15 sep, 2012 20:34 |
|
Bombarda
Elev |
Ojjsan vilken vilde jag är xD super bra o underhålland♥
Kärlek till alla! 15 sep, 2012 20:48 |
|
95mas
Elev |
15 sep, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Jättebra, men jag är faktiskt en kille
15 sep, 2012 21:53 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Välkommen till klubben.Jättebra, men jag är faktiskt en kille
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
15 sep, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Åzum -funfun-
15 sep, 2012 22:18 |
|
saganda
Elev |
Jag spyr av rädsla? Det var något nytt XD!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 16 sep, 2012 00:10 |
|
me.
Elev |
Haha jag svimmade
16 sep, 2012 07:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen