"The Hogwarts Games"
Forum > Fanfiction > "The Hogwarts Games"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ollis100: DracoMalfoy1: Har gjort en Dobby smiley som du kan använda på Dobbys distrikt om du vill ![]() Tyckte bara att det såg lite fail ut med en vanlig smiley där och distriktets karaktär på de andra xD HUR GÖR MAN EN SMILEY????? 7 sep, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
7 sep, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Bra!
7 sep, 2012 21:13 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Shaunee: åh vad kul Kan jag bara välja någon att skänka nåt till när som helst (när spelen bärjat) eller?? 7 sep, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Shaunee: åh vad kul Kan jag bara välja någon att skänka nåt till när som helst (när spelen bärjat) eller?? ask the boss 7 sep, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Shaunee ja, när jag har börjat skriva om arenan som kommer omm ca. 5 kapitel, får du gärna sponsra
7 sep, 2012 21:17 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Shaunee ja, när jag har börjat skriva om arenan som kommer omm ca. 5 kapitel, får du gärna sponsra Kan jag välja att skicka typ vad som helst till en viss person eller finns det någon typ tabell över saker? 7 sep, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
7 sep, 2012 21:21 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: skicka vad du vill Skrivet av Borttagen: Shaunee ja, när jag har börjat skriva om arenan som kommer omm ca. 5 kapitel, får du gärna sponsra Kan jag välja att skicka typ vad som helst till en viss person eller finns det någon typ tabell över saker? Ok, hur många gånger får man skicka saker i allmänhet/till samma person? Man kan väl skicka till olika personer? *** jag känner att jag frågar lite mycket här.... 7 sep, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: du kan bara skicka till en person. Och bara en gång.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: skicka vad du vill Skrivet av Borttagen: Shaunee ja, när jag har börjat skriva om arenan som kommer omm ca. 5 kapitel, får du gärna sponsra Kan jag välja att skicka typ vad som helst till en viss person eller finns det någon typ tabell över saker? Ok, hur många gånger får man skicka saker i allmänhet/till samma person? Man kan väl skicka till olika personer? *** jag känner att jag frågar lite mycket här.... 7 sep, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen