Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Obliviate [Sv]

Forum > Fanfiction > Obliviate [Sv]

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
tjejigadia
Elev

Avatar


Jätte bra!! Fast det ät rätt många stavfel och så... Men om du skriver på Word eller kanske läser igenom blir det båg bättre men jag måste bevaka!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lyla6viKfH1r27p4l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8fe1997e0194b18a9bd864b4a69bf03d%2Ftumblr_mjsdxmftW71qa4sdgo1_250.gif

15 okt, 2012 08:06

Borttagen

Avatar


Tacck^^

15 okt, 2012 17:31

Borttagen

Avatar


Skriiv!

3 nov, 2012 10:43

Borttagen

Avatar


SORRY! HAR HAFT FULLT UPP MED LÄXOR, OCH SÅ HR JAG VART SKJUK SÅ JAG HAR NT KUNNAT SKRIVA SÅ MYCKET, men jag håller på med ett kapitel

3 nov, 2012 14:20

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


JÄTTEBRA! Du kommer bli författare när du blir stor! xD

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

3 nov, 2012 14:44

Borttagen

Avatar


Haha, Nää^^

3 nov, 2012 14:44

Miss_A
Elev

Avatar


Jo du kommer bli författare när du blir stor

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvxqd4Ojc81r7jrsxo1_500.gif

3 nov, 2012 22:24

Borttagen

Avatar


NOOOOOOOOOOOO JAG HADE SKIVIT ETT LÅNGT KAPITEL SEN STARTA PAPPA OM MIN DATOR INNAN JAG HAN SPARA D':

13 nov, 2012 17:07

MT
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
NOOOOOOOOOOOO JAG HADE SKIVIT ETT LÅNGT KAPITEL SEN STARTA PAPPA OM MIN DATOR INNAN JAG HAN SPARA D':
ånej

Buuuuuuuuuuu

13 nov, 2012 17:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av MT:
Skrivet av Borttagen:
NOOOOOOOOOOOO JAG HADE SKIVIT ETT LÅNGT KAPITEL SEN STARTA PAPPA OM MIN DATOR INNAN JAG HAN SPARA D':
ånej

Får väl Skriva om då D:

13 nov, 2012 17:23

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Fanfiction > Obliviate [Sv]

Du får inte svara på den här tråden.