Vad dricker du helst?
Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tycker inte att Honungsöl/Butterbeer låter så lockande, kanske bara i väldigt liten mängd då det verkar väldigt kola-aktigt och mäktigt. Pumpa tycker jag inte heller är så gott så tvivlar på att jag skulle gilla pumpasaft. Därför är jag tråkig och säger varm choklad, det slår aldrig fel!
13 sep, 2012 23:28 |
|
Ginny9
Elev |
honungsöl
ginny forever:) 14 sep, 2012 07:53 |
|
96hpevanescence
Elev |
14 sep, 2012 08:10 |
|
Ms.Markus
Elev |
14 sep, 2012 10:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag har druckit Honungsöl vilket är as gött
Choklad är ju alltid gött xD och jag har inte druckit pumpajuice men jag dricker nog helt Honungsöl ^^ ![]()
14 sep, 2012 10:13 |
|
Queen Boo
Elev |
honungsöl
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2012 11:12 |
|
Carneol
Elev |
Te!!! Annars blir det nog pumpasaft om jag måste välja någon av dina
14 sep, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
Honungsöl! Men jag skulle inte ha något emot att få prova Pumpasaft också.
____________________________________________ Pigfarts is real! 14 sep, 2012 14:48 |
|
Hydra
Elev |
Vatten?
14 sep, 2012 15:04 |
|
Spiderpig
Elev |
Honungsöl :'
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 14 sep, 2012 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen