The Hunger Games [SYOT]
Forum > Fanfiction > The Hunger Games [SYOT]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
12 sep, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: När kommer det ett kapitel? :'D Så alltså nu 12 sep, 2012 18:20 |
|
Lucy och Rose
Elev |
16 sep, 2012 14:46 |
|
Emmsaan
Elev |
Då kommer första här
Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably. 16 sep, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
Ja! vad kul! Någon random person, Komentera
16 sep, 2012 15:03 |
|
Victoire Weasly
Elev |
16 sep, 2012 15:04 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Okej foks, jag är jätteledsen, men jag tror inte att jag hinner och orkar skriva den här. Dels för att jag har många läxor och många aktiviteter, och dels för att jag faktiskt inte orkar.
Jag kanske skriver lite på den här om kanske en månad, men inte för tillfället, ok guys?
16 sep, 2012 16:17 |
|
Emmsaan
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Okej foks, jag är jätteledsen, men jag tror inte att jag hinner och orkar skriva den här. Dels för att jag har många läxor och många aktiviteter, och dels för att jag faktiskt inte orkar. Jag kanske skriver lite på den här om kanske en månad, men inte för tillfället, ok guys? Tråkigt att du inte ha tid, men det är förståligt Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably. 16 sep, 2012 16:29 |
|
Lucy och Rose
Elev |
^ Tack för din förståelse.
Men jag tror att jag vill lägga ned det här helt. För jag är inte så jättesugen på att fortsätta skriva på det här :c Ledsen allihopa. <//3
16 sep, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Ta all den tid du behöver ♥
16 sep, 2012 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen