Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggelin
Elev |
Piggelin
Inte mig själv alltså 13 feb, 2011 10:26 |
|
Borttagen
|
dracos hår de första åren var ju skitfult!
13 feb, 2011 10:49 |
|
Josie Malfoy
Elev |
suck, bell, du hittar alltid något att klaga på
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 13 feb, 2011 10:51 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Borttagen: dracos hår de första åren var ju skitfult! Jag tycker han är jättesöt i backslick! Fast jag tycker det är bra att han inte har det i alla böckerna. Det skulle nog se lite för fånigt ut efter ett tag. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 feb, 2011 11:25 |
|
Borttagen
|
13 feb, 2011 11:36 |
|
Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: dracos hår de första åren var ju skitfult! skojjar du lr? :ooo det var ju då han va smeeexig ♥
13 feb, 2011 11:37 |
|
ikka
Elev |
@Mataki; Han har mörka ögonbryn! Fick värsta aha-upplevelsen nu. Det är därför jag har så svårt för honom utan backslick. I HBP är han dock jättehet. Och nu skulle jag hitta bilder som stöder det jag säger, men jag insåg att han är smexig på vissa bilder och jätteful på andra. ;o
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 feb, 2011 11:41 |
|
Borttagen
|
=o?
13 feb, 2011 11:43 |
|
Black
Elev |
13 feb, 2011 11:43 |
|
Borttagen
|
13 feb, 2011 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen