Vilken karaktär skulle du vilja vara?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Chang
Elev |
Skulle nog vilja vara Cho, för då skulle jag få spela sökare i Ravenclaws lag
Where words fail music speaks. 23 jan, 2013 15:56 |
|
Nadia
Elev |
24 jan, 2013 17:48 |
|
Elizen
Elev |
Hermione helt klart! hon är min favvo i HP!!!
25 jan, 2013 17:34 |
|
Japan nörden
Elev |
alla sejer Hermione vill jag va aahah
men bara för att Luna är udda så är betyder det inte att hon är dålig ![]() 25 jan, 2013 20:08 |
|
joel dumbledore
Elev |
Skrivet av Japan nörden: alla sejer Hermione vill jag va aahah men bara för att Luna är udda så är betyder det inte att hon är dålig fast jag skule inte vilja ha hennes pappa Join the dark side, we have cookies. :D 26 jan, 2013 08:26 |
|
Borttagen
|
Fred
26 jan, 2013 11:37 |
|
Hermione. Granger
Elev |
26 jan, 2013 11:41 |
|
joel dumbledore
Elev |
inte lupin i alla fal men kanske non weasley
Join the dark side, we have cookies. :D 26 jan, 2013 11:41 |
|
Cruciio
Elev |
Ohh, hard question
HUR UNDERBAR FÅR MAN BLI?! ![]()
26 jan, 2013 11:42 |
|
joel dumbledore
Elev |
jag skule vilja vara ron
Join the dark side, we have cookies. :D 26 jan, 2013 11:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen