En kostig sak i böckerna
Forum > Harry Potter > En kostig sak i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cartman
Elev |
Skrivet av EMELESEL: jag bara kom på en konstig grej i HP böckerna till exempel att huvudpersonerna jätte sällan går på toa och sen finns det lite fler saker som jag inte kom på nu. nån annan som har lagt märke till konstiga saker som inte skulle gå i normal livet? ( det är ju en bok så inget går egentligen på riktigt men det är ändo lite knasigt ) Tänkte på de så sent som för några dagar sen x) Duschar gör de väldigt sällan också tydligen. Finns det ens en toalett i kråkboet? Why so serious?! 6 feb, 2011 18:55 |
|
Black
Elev |
Skrivet av soratanaka: I en "tonårsbok" så går en tjej in på toaletten för att pudra näsan, och sen "cornerar" hennes pojkvän henne så att han låste in dem båda och hade intima stunder där. Men det nämndes väl mest för de intima stundernas stund, eftersom allt den boken handlade om var just det; intima stunder. Eh.. Fast ja, toalettbesök är väl inte direkt intressanta i sig. Om något kanske skulle hända då, är det väl intressantare. Typ att personen i fråga får kanske något anfall eller så. Samma sak gäller väl dusch och sådant; inte intressant i sig. Kanske att man nämner sådant i förbigående, men det är så irrelevant. "Harry tog sin dagliga morgondusch i pojkarnas duschrum" eller något... känns så inte Rowling. Sen finns det ju fanfics om intima stunder i duschar.. Hahaha, men ah. Det är väl inte relevant i Harry Potters berättelse, eftersom det är mer Adventure-genreat. i twilight går bella på toa.. typ.. eller hon duschar iaf XDD
6 feb, 2011 19:00 |
|
soratanaka
Elev |
Hahhaha, har Bella och Edward intima stunder på toaletten/i duschen?
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 6 feb, 2011 19:33 |
|
Black
Elev |
6 feb, 2011 19:33 |
|
soratanaka
Elev |
HHahahahah okeeeeej
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 feb, 2011 18:53 |
|
EMELESEL
Elev |
vi böhever kanske inte prata om det här?
7 feb, 2011 18:55 |
|
leumas vän
Elev |
7 feb, 2011 18:55 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av leumas vän: Vampyrer kanske inte kan skilja på toalett och dusch XD Hahahaha.. Käns som en diss till Twilight där leumas vän xD
7 feb, 2011 19:23 |
|
Black
Elev |
7 feb, 2011 19:40 |
|
anotherJulia
Elev |
Då skulle typ halva böckerna var fyllda av:
"Hermione gick tassade bort från Harry och Ron,för att göra ett snabbt toalett besök" O.s.v xD "Ah,Mr Potter. Our new... Celebrity." -Severus Snape 7 feb, 2011 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen