The 50/50 game [SV]
Forum > Fanfiction > The 50/50 game [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
miss-somebody reste sig sakta upp. Det var en underbar morgon i Huvudstaden Atlantia, och bättre skulle den bli. För tre dagar sedan var slotterna i dom olika distrikten och nu var deltagarna i träningscentret för tredje dagen och skulle få sina poäng. Betjänten kom in med Te och Mugglisnytt som miss-somebody slog upp.
The 50/50 Games Har Kommit Till Atlantia The 50/50 Games har kommit till Atlantia för att stanna. Invånarna blev som galna när första tåget åkte in i staden. Satsningarna har börjat sponsorerna blir som galna, vem ska dom heja på. Jo, kära Atlantia. Här kommer årets deltagare. Distrikt 1. *Jinora: 7 *Luna Chang: 6 Distrikt 2. *elvis♥: 9 *DracoMalfoy1: 11 Distrikt 3. *sanna1324567: 5 *saganda8 Distrikt 4. *MissFniss: 4 *Mimmi02: 6 Distrikt 5. *VattenBlå: 10 *HannaPanna: 4 Distrikt 6. *Måntass: 9 *Erica: 11 Distrikt 7. *Narcissa Lestrange: 8 *mums: 3 Distrikt 8. *Clara Darkin: 7 *harrypotterr: 5 Distrikt 9. *PotterHunger: 12 *Ronald Weasley: 7 Distrikt 10. *LupinMarauder: 6 *haren!: 2 Distrikt 11. *celina: 11 *ekkiis: 9 Distrikt 12. *Victoire Weasly: 3 *pixi: 10 ----------------------------------- Experten svarar! 1: Det här distriktet kunde ha lite bättre spelare 2: Ett starkt distrikt som vanligt, har lika stor chans att vinna som alltid. 3: Oj, Oj, oj. Vilket distrikt. DOM ANDRA HAR INTE EN CHANS. 4: Chansen är stor att dom kommer på tredje eller fjärde plats. 5: En bra och en sämre. Om dom skapar en pakt skulle båda kunna komma långt. 6: Ett riktigt bra distrikt i år. Kan nog vinna. 7: Kan nog försvinna direkt. 8: Detta distrikt kan, precis som 7, försvinna direkt. 9: Mina dammer och herrar. Det är helt otroligt. En tolva har delats i år. Kan vi har vinnaren här?. 10: Inte ett specielt bra distrikt i år. 11: Oj, oj. Elva har kommit igång. 12: Det sista distriktet kan också vara det sista kvar inne på arenan.. miss-somebody tog en klunk från teet och ropade åt en medel-ålders kvinna i blå kostym och blå peruk. "Se till att sparka experten" sa hon till kvinnan utan att kolla upp från tidningen. 14 aug, 2012 12:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-14 kl. 12:40
|
|
Narcissa Lestrange
Elev |
14 aug, 2012 12:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Inga bra kommentarer på mitt distrikt alltså
Men jag är distrikt 1:O Hej 14 aug, 2012 12:39 |
|
Borttagen
|
super jag fick en 11!
14 aug, 2012 12:39 |
|
Erica
Elev |
14 aug, 2012 12:40 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Narcissa Lestrange: 8... Det är nog det bästa jag fått! Samma här! Vad vi är duktiga! miss-somebody: Jättespännande! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 14 aug, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Jag med!! Ohyeah
14 aug, 2012 12:42 |
|
MissFniss
Elev |
14 aug, 2012 12:43 |
|
Borttagen
|
Wieeeee!
Vilket bra distrikt jag kom i 14 aug, 2012 12:44 |
|
VattenBlå
Elev |
14 aug, 2012 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen