Potter game 1337!
Forum > Fanfiction > Potter game 1337!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: FY FAN VAD AWESOME Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: :O:O:O:O::OSkrivet av Borttagen: WHAAAAAAAAAAAAAAAA KOSSOR JAG ÄLSKAR KOSSOR ♥ OMGOMGOMGOMGOMG! JAG MEEED! KOSSOR ÄR BÄST ♥ Gather around fellow sisters and i shall tell you a tale: Jag praoade en hel dag omgiven av BARA kor och kalvar Me ♥ kossor Vi borde ha en bondgård tillsammans i framtiden, who's up for it? VI SKA HA EN BONDGÅRD! OCH MIN FINA ROSA KO SOM FINNS I MIN SIGNATUR SKA VARA MED! "Den är rosa med moln och dens mjölk smakar blåbär-choklad och det är en härmko, kan alltså härma det människan sagt" 8 aug, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: OOOOOOOOOHHHHHHHHH JAG HAR OCKSÅ EN ROSA KOSSA! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: FY FAN VAD AWESOME Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: :O:O:O:O::OSkrivet av Borttagen: WHAAAAAAAAAAAAAAAA KOSSOR JAG ÄLSKAR KOSSOR ♥ OMGOMGOMGOMGOMG! JAG MEEED! KOSSOR ÄR BÄST ♥ Gather around fellow sisters and i shall tell you a tale: Jag praoade en hel dag omgiven av BARA kor och kalvar Me ♥ kossor Vi borde ha en bondgård tillsammans i framtiden, who's up for it? VI SKA HA EN BONDGÅRD! OCH MIN FINA ROSA KO SOM FINNS I MIN SIGNATUR SKA VARA MED! "Den är rosa med moln och dens mjölk smakar blåbär-choklad och det är en härmko, kan alltså härma det människan sagt" Har datorn nu, btw, om du vill planera i skype. 8 aug, 2012 23:31 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: OOOOOOOOOHHHHHHHHH JAG HAR OCKSÅ EN ROSA KOSSA! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: FY FAN VAD AWESOME Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: :O:O:O:O::OSkrivet av Borttagen: WHAAAAAAAAAAAAAAAA KOSSOR JAG ÄLSKAR KOSSOR ♥ OMGOMGOMGOMGOMG! JAG MEEED! KOSSOR ÄR BÄST ♥ Gather around fellow sisters and i shall tell you a tale: Jag praoade en hel dag omgiven av BARA kor och kalvar Me ♥ kossor Vi borde ha en bondgård tillsammans i framtiden, who's up for it? VI SKA HA EN BONDGÅRD! OCH MIN FINA ROSA KO SOM FINNS I MIN SIGNATUR SKA VARA MED! "Den är rosa med moln och dens mjölk smakar blåbär-choklad och det är en härmko, kan alltså härma det människan sagt" Har datorn nu, btw, om du vill planera i skype. justja jag glömde säga att kons mjölk är regnbågsfärgad:] ![]() 8 aug, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: :OOOOOOOO OCh min kossa ÄR en regnbågskossa! Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: OOOOOOOOOHHHHHHHHH JAG HAR OCKSÅ EN ROSA KOSSA! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: FY FAN VAD AWESOME Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: :O:O:O:O::OSkrivet av Borttagen: WHAAAAAAAAAAAAAAAA KOSSOR JAG ÄLSKAR KOSSOR ♥ OMGOMGOMGOMGOMG! JAG MEEED! KOSSOR ÄR BÄST ♥ Gather around fellow sisters and i shall tell you a tale: Jag praoade en hel dag omgiven av BARA kor och kalvar Me ♥ kossor Vi borde ha en bondgård tillsammans i framtiden, who's up for it? VI SKA HA EN BONDGÅRD! OCH MIN FINA ROSA KO SOM FINNS I MIN SIGNATUR SKA VARA MED! "Den är rosa med moln och dens mjölk smakar blåbär-choklad och det är en härmko, kan alltså härma det människan sagt" Har datorn nu, btw, om du vill planera i skype. justja jag glömde säga att kons mjölk är regnbågsfärgad:] Men.. vi kanske ska sluta spamma vår egen tråd nu.. 8 aug, 2012 23:34 |
|
Borttagen
|
har alla skickat in sin mall
9 aug, 2012 09:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, men ganska många har alla skickat in sin mall 9 aug, 2012 09:42 |
|
Borttagen
|
Min kommer nog imorgon :-(
Är i båten och är inne på mobilen! 9 aug, 2012 10:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: okej, det är lugnt Min kommer nog imorgon :-( Är i båten och är inne på mobilen! 9 aug, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
Nu har jag skickat
9 aug, 2012 10:19 |
|
JosefinFini
Elev |
9 aug, 2012 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen