The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
31 jul, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Jag är gärna handledare för distrikt 2 Hej på dig kär handledare. Hej på dig, kära deltagare 31 jul, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
^Oooch dt där kan ni ta i pm ^_^
31 jul, 2012 16:35 |
|
Korra
Elev |
Hmm, ok jag gör det- Jag deltar i det sista mugglisgamet ever innan jag åker. Dåså, då kör vi. Distrikt 11 tack!
31 jul, 2012 16:36 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Lills: Är det bara jag sim inte fått min intervju? xD Du är ju handledare smarto Jag tyckte du sa att vi också skulle intervjuas. xD ![]()
31 jul, 2012 17:05 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Lills: Är det bara jag sim inte fått min intervju? xD Du är ju handledare smarto Jag tyckte du sa att vi också skulle intervjuas. xD Jag tror jag sa att ni skulle få era spelares intervjuer ~MY TUMBLR~ 31 jul, 2012 17:07 |
|
AlexZz
Elev |
31 jul, 2012 17:12 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Lills: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Lills: Är det bara jag sim inte fått min intervju? xD Du är ju handledare smarto Jag tyckte du sa att vi också skulle intervjuas. xD Jag tror jag sa att ni skulle få era spelares intervjuer Jaha.... *Börjar fatta* xD ![]()
31 jul, 2012 17:13 |
|
Victoire Weasly
Elev |
31 jul, 2012 17:15 |
|
AlexZz
Elev |
Jag kanske missade att svara på senaste meddet... o.o . .
31 jul, 2012 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen