A new Mugglis Game!
Forum > Fanfiction > A new Mugglis Game!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 aug, 2012 12:02 |
|
Dramione99
Elev |
mums - Nu förstår jag ingenting av vad som hänt i det här gameset! Börjar bli lite småirriterad här nu. Can you explain, pleazz?!
Ska du göra ett nytt NU och strunta i det andra?! Förlåt att jag kanske lät lite arg nu. 13 aug, 2012 16:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-13 kl. 16:38
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: mums - Nu förstår jag ingenting av vad som hänt i det här gameset! Börjar bli lite småirriterad här nu. Can you explain, pleazz?! Förlåt att jag kanske lät lite arg nu. nej nej vi är väl fortfarande i samma distrik Ja och Goizan anmälde oss ifall mums gör en uppföljare 13 aug, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
13 aug, 2012 16:38 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Dramione99: bry dej nt om det dom har skrivit! det e till nästa mugglisgame! du e fortfarande med i detta distriktet! dom gick fram rätt långt i tiden å vi får se om det blir nåt mer spel! sååååå men tja, det e nt klart! men asså det där andra.... jag har nt direkt hunnit! har nt haft mkt tid! e nt inne jätteofta å så.. men nästa game ska jag hinna med mer!mums - Nu förstår jag ingenting av vad som hänt i det här gameset! Börjar bli lite småirriterad här nu. Can you explain, pleazz?! Ska du göra ett nytt NU och strunta i det andra?! Förlåt att jag kanske lät lite arg nu. ![]()
13 aug, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
mums en liten fråga;
Varför står det vilka som dött på framsidan när du inte har skrivit och lagt upp kapitel här? eller jag har jag har iallafall inte set något kapitel 13 aug, 2012 18:07 |
|
Goizan
Elev |
Man gör ju bara förberedelserna. Jag gjorde också så
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
13 aug, 2012 18:09 |
|
mums
Elev |
Har hållt på med kladd hemma..... skrev först vilka som hade dött( vet nt varför!) å sen skulle jag skriva kapitel. har jag förklarat bra nu? ska se om jag kan lägga in ett kapitel nån gång i efterhand om det går. det kanske nt passar.. men vi får se hur det blir!
![]()
13 aug, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
men om någon läser det i början så är det ju på nåt set förstört
(jag har inte läst de döda) 13 aug, 2012 18:11 |
|
Goizan
Elev |
Oj det var mer en vad jag trodde, men jag har aldrig blivit uppskriven
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
13 aug, 2012 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen