Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Slytherin
31 jul, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw
31 jul, 2012 12:18 |
|
SabinaPotter
Elev |
ravenclaw
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 31 jul, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
Slytherin ÄR mitt hem.
31 jul, 2012 14:15 |
|
potter_fan
Elev |
Jag ville bli i Ravenclaw först så jag blev ju lite besviken när jag hamnade i Hufflepuff, men nu trivs jag väldigt mycket!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 31 jul, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
Slytherin
31 jul, 2012 14:34 |
|
JosefinFini
Elev |
Från början visste jag nog inte riktigt, men sorteringshatten har placerat mig i Hufflepuff nästan varje gång jag satt på mig den. Jag insåg nästan direkt att jag helt klart är en Hufflare ♥ Har haft perioder då jag önskat att jag varit i Ravenclaw eller Slytherin, men innerst inne är jag en stolt Hufflare what so ever ♥
![]()
31 jul, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Slytherin
31 jul, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff
2 aug, 2012 14:53 |
|
Allizonzki
Elev |
2 aug, 2012 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen