Förälskad (Sv)
Forum > Fanfiction > Förälskad (Sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Fin bild på dig med :3 Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: När kommer det mermermermer? Haha... Jag ska till stranden så det kanske kommer mer i eftermiddag.... Jag ska försöka lägga upp denna på Fanfiction.net nu... :3 Okej TACK DU Jag håller på att översätta så den kommer upp på Fanfiction.net strax :3 Jippie! 29 jul, 2012 14:23 |
|
Julle
Elev |
blueberrydreams Översätta? Hur då översätta? o:
Men hursom, kapitlet var AWESOMEAWESOMEAWESOME ![]()
29 jul, 2012 14:29 |
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av Julle: Den är ju på svenska här och jag vill lägga upp den på Eng... :3 blueberrydreams Översätta? Hur då översätta? o: Men hursom, kapitlet var AWESOMEAWESOMEAWESOME dinisaurie.blogg.se 29 jul, 2012 16:55 |
|
Ormtunga
Elev |
29 jul, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
MEEEEER
29 jul, 2012 19:46 |
|
blueberrydreams
Elev |
Haha... Jag skriver mer på ''Att älska en dödsätare'' Just nu men sen kan jag skriva på denna... :3 I have no life... Jag sitter framför datorn och skriver Fanfics hela dagarna....
dinisaurie.blogg.se 29 jul, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av blueberrydreams: Haha... Jag skriver mer på ''Att älska en dödsätare'' Just nu men sen kan jag skriva på denna... :3 I have no life... Jag sitter framför datorn och skriver Fanfics hela dagarna.... Hehr, skaffa dig inte ett liv. Det här är bra att läsa! 29 jul, 2012 20:20 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av blueberrydreams: Haha... Jag skriver mer på ''Att älska en dödsätare'' Just nu men sen kan jag skriva på denna... :3 I have no life... Jag sitter framför datorn och skriver Fanfics hela dagarna.... Haha, aww, give me more :3 ![]()
29 jul, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Men du kan väl skriva nu? xD
29 jul, 2012 20:25 |
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av Borttagen: Absolut :3Men du kan väl skriva nu? xD James och jag kom glada hem den kvällen. Vi fick jobben. När de hade ett uppdrag till oss skulle de skicka en patronus med medelandet. Det gick en månad. Under den tiden lärde James mig hur man framkallade en patronus. James var en ren. Jag försökte och försökte och försökte. Jag använde minnet ifrån uggletornet den där natten då Adrian kommit på oss. När det inte funkade använde jag när han friade till mig. Det kom ut ett silvrigt sken. Nästa minne jag provade var brölloppet. När Mr Weasly förklarade oss man och hustru och James kysste mig. Jag provade flera gånger och tillslut kom det ut ett djur. En katt. En dag kom det en silvrig patronus inflygande i våran lilla lägenhet. Den förkunnade att några fångar hade rymt från Azkaban. Vi transfererade oss genast till en klippa en bit från Azkaban. Fem killar i vår ålder klättrade där. Mitt hjärta slog en volt när jag fick se vem ledaren var. Killen som våldtagit mig. Han som plågat mig. Han flinade elakt mot mig och drog fram sin stav. Hur i hellsike hade han fått den? -''Crucio!'' Ropade han och jag föll till en sten i plågor. James var en bit bort och duellerade mot tre andra. -''Petrificus totalus!'' Ropade han och alla tre stelnade till. En till av killarna gick fram till honom men James klarade honom lätt. Han pekade sin stav mot ledaren och ropade. -''Petrificus totalus.'' Igen. Ledaren stelnade till. James gick fram och bröt alla fem killarnas trollstavar på mitten. Sen slängde han dem ner i havet. James skickade tillbaka dem mot fängelset och där stod några Dementorer som tog hand om dem tillsammans med fångvaktaren. James sprang fram till mig och transfererade oss tillbaka hem. När jag vaknade var det första jag sa. -''Jag säger upp mig.'' Han nickade förstående och senare på dagen transfererade vi oss till ministeriet. Där sa jag upp mig och fick min avgångslön. 1000 galleoner. dinisaurie.blogg.se 29 jul, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen