Ginny Weasley och hemligheternaskamare
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
jättebra kapitel! ;D
Skicka gärna en uggla ;) 11 nov, 2012 19:04 |
|
Lida
Elev |
Det kan nog bli ett kapitel i morgon om jag hinner att skriva det
8 dec, 2012 19:19 |
|
amanda1104
Elev |
Okidoki
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 dec, 2012 16:38 |
|
Lida
Elev |
Jag ber om ursäkt att ni har fått vänta och att jag är så dålig på att uppdatera men jag har haft några prov i skolan som jag var tvungna att träna till och sedan så har jag haft lite hjärna släpp. Men nu kommer änklingen nästa kapitel och det blir ett litet längre kapitel denna gång tack vare att jag fick några idéer ifrån filmen som jag såg i söndags.
Kapitel 9 Några dagar senare så var det dags för den allra första Qvidich (stavningen) matchen, Slyderin mot Griffyndor och alla var spända. I början ledde Slyderin med 90-30. En stund in i matchen så blev en av dunkarna helt tokig och började att jaga efter Harry och samtidigt som han blev jagad så flög han efter den gyllene kvicken. ett par minuter senare så lyckades Harry, att fånga kvicken men dunkaren kom på hans arm så att han bröt den och ramlade av sin kvast och nästan alla Gryffindorare, sprang ut på plan och även lärarna. Professor Lockman, kom först fram till Harry och när han sa den formel som skulle läka hans brutna arm så försvann alla ben i hans arm i stället. Hagrid, blev skit sur på Lockman, för det som han hade gjort med Harry och det kan man förstå. “Ush, vad hemskt” viskade Victoria, bredvid mig “Mmm, hoppas att Madam Pomfry, kan hjälpa honom” sa jag lika tyst. Senare på kvällen när jag och Victoria, satt och gjorde våra läxor så sa Victoria “Det var illa fal roligt att Gryffindor van matchen i dag” “Ja, det var roligt men det var synd om Harry som blev skadad” sa jag “Ja, det var verkligen synd” En halvtimme senares sa jag “Jag måste gå” “Vart då?” undrade Victoria. “På toa” sa jag och gick ut i korridoren och sedan så mins jag inte så mycket mer av vad som hände den kvällen. “Ginny, har du hört att Colin Creevey, har blivit förstenad precise som Mrs Norrys” sa Victoria, när vi satt i stora salen nästa morgon och åt frukost. “Är det killen som alltid går omkring med en stor kamera?” “Ja” “Okej det viste jag faktiskt inte, när hände det?” sa jag och tog en tugga av min rostade maka. “Det hände under kvällen” sa Victoria. “Ush, hoppas att inga fler blir förstenade” sa jag. “Det gör jag med” sa Victoria och så fortsatte vi att äta våran frukost. Hoppas att ni tyckte om kapitlet Nästa kapitel kan nog komma snart eller på jul lovet som är för mig om ca 1 vecka. 10 dec, 2012 18:34 |
|
MatteSweet
Elev |
jättebra kapitel
Skicka gärna en uggla ;) 11 dec, 2012 19:56 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 11 dec, 2012 20:00 |
|
Gabrielle delacour 2
Elev |
15 sep, 2013 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen