The Mugglis Games Kvartsekelkuvningen [SV]
Forum > Fanfiction > The Mugglis Games Kvartsekelkuvningen [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
27 jul, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
Jag blir så glaaaaad att så många joinat !! 8''D ♥
JAG BER ALLA SKICKA ETT UGGLEPOST MED EN MALL OM INFORMATION OM ER. NI FÅR INTE SKRIVA MALLEN HÄR I TRÅDEN, JAG VILL HELST ATT ALLT SKA VARA HEMLIGT ! Här är mallen ! : Användarnamn: Ålder: Kön: Distrikt: Nackdelar(saker som du inte är bra på, minst 3 Fördelar(saker som du är bra på, högst 3 Vapen(Om du har något som du är 'extra' bra på 6 aug, 2012 12:59 |
|
Clara Darkin
Elev |
6 aug, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Mugglisnamn
6 aug, 2012 13:12 |
|
Borttagen
|
varför skriver du en ledsen smily
6 aug, 2012 13:51 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför skriver du en ledsen smily Det blir så om man ska skriva nånting innanför ( ) och sedan gör ett :. Det blir kanske t.ex. namn (mugglisnamn) (och sen ska man skriva ett :, då tror mugglis att man gör en smiley. Och Ballong, fick jag inte vara med i fyran, eller? Såg nu att jag inte är uppskriven! ![]()
6 aug, 2012 14:20
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 6 kl. 14:23
|
|
Borttagen
|
aha
6 aug, 2012 14:23 |
|
Borttagen
|
Clara Darkin : Jag vet inte, men vad jag hört är Nymfadora Tonks(som skapat tråden) är hon visst på landet, så hon kanske inte har kunnat skriva upp.
6 aug, 2012 14:30 |
|
cikki
Elev |
Har jag skickat mall?
6 aug, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
cikki - Nope, inte fått något meddelande från dig.
7 aug, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen