Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vilken är er favorit Hp film?

Forum > Harry Potter > vilken är er favorit Hp film?

1 2 3 ... 9 10 11 12 13
Användare Inlägg
kakan42
Elev

Avatar


1-4, de sista känns så mörka och allting är så , svart......
Men i 1:an och 2:an är det så ljust och trevligt!!

7 okt, 2012 19:12

Hermione :D
Elev

Avatar


Trean

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.freegifs.de%2Fglitter-text%2Fholdz002%2Fz500a72456bdf7.gif

8 okt, 2012 10:54

Borttagen

Avatar


Ettan

8 okt, 2012 15:29

Miss_A
Elev

Avatar


Ettan och sjuan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvxqd4Ojc81r7jrsxo1_500.gif

8 okt, 2012 16:35

chokladglasyr
Elev

Avatar


Trean

the ones that love us never really leave us <3

8 okt, 2012 16:51

Queen Boo
Elev

Avatar


5an

jag är jättecoolig älska mig plz

8 okt, 2012 16:52

Dilly Weasley
Elev

Avatar


[color=red]4 o 7del 2 jag börjar ALLTID gråta i sjuan del 2...

"Hm, you must be a Weasley"

8 okt, 2012 18:13

Borttagen

Avatar


3an tror jag!

8 okt, 2012 18:49

Correlito
Elev

Avatar


Jag gillar De Vises Sten och Fången Från Azkaban jättemycket!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvqrm1oW31qluvs1o3_500.gif

9 okt, 2012 18:02

septimus heap 2012
Elev

Avatar


fyran

9 okt, 2012 18:03

1 2 3 ... 9 10 11 12 13

Forum > Harry Potter > vilken är er favorit Hp film?

Du får inte svara på den här tråden.