Angående Hermione Granger
Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hon är min andra favoritkaraktär
18 jul, 2012 09:31 |
|
Borttagen
|
Älskar Hermione
18 jul, 2012 13:51 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok Ronald Billius Weasley,Det är jag som är Ginerva Molly Weasley!Kul att du tycker om mej!!!!!!!Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej! Jag tycker att Hermione Granger är Ganska söt samt att hon har en Trevlig Personlighet nu då. Men jag måste dock Er Känna att hon är dock INTE lika fin som Ginny Weasley nu då. För jag tycker att Ginny Weasley är den Sötaste samt även VACKRASTE tjejen nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ![]()
18 jul, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mums: Skrivet av Borttagen: ok Ronald Billius Weasley,Det är jag som är Ginerva Molly Weasley!Kul att du tycker om mej!!!!!!!Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej! Jag tycker att Hermione Granger är Ganska söt samt att hon har en Trevlig Personlighet nu då. Men jag måste dock Er Känna att hon är dock INTE lika fin som Ginny Weasley nu då. För jag tycker att Ginny Weasley är den Sötaste samt även VACKRASTE tjejen nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Lägg av nu då, för du ä ju i allla fall MUMS nu då. 18 jul, 2012 17:59 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Borttagen: nu skrev du "nu då" igen!!!!Skrivet av mums: Skrivet av Borttagen: ok Ronald Billius Weasley,Det är jag som är Ginerva Molly Weasley!Kul att du tycker om mej!!!!!!!Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej! Jag tycker att Hermione Granger är Ganska söt samt att hon har en Trevlig Personlighet nu då. Men jag måste dock Er Känna att hon är dock INTE lika fin som Ginny Weasley nu då. För jag tycker att Ginny Weasley är den Sötaste samt även VACKRASTE tjejen nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Lägg av nu då, för du ä ju i allla fall MUMS nu då. one direction♥♥♥♥♥♥♥♥ ![]()
18 jul, 2012 18:01 |
|
Clara Darkin
Elev |
Jag gillar Hermione Jean Granger, har alltid gillat hennes sätt att vara pluggis. x) Tänker köra lite hennes race nu i höst till skolan.
![]()
18 jul, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mums: Skrivet av Borttagen: nu skrev du "nu då" igen!!!!Skrivet av mums: Skrivet av Borttagen: ok Ronald Billius Weasley,Det är jag som är Ginerva Molly Weasley!Kul att du tycker om mej!!!!!!!Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej! Jag tycker att Hermione Granger är Ganska söt samt att hon har en Trevlig Personlighet nu då. Men jag måste dock Er Känna att hon är dock INTE lika fin som Ginny Weasley nu då. För jag tycker att Ginny Weasley är den Sötaste samt även VACKRASTE tjejen nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Lägg av nu då, för du ä ju i allla fall MUMS nu då. one direction♥♥♥♥♥♥♥♥ Ja jag måste slå tillbaka när du kommer trams kommentarer igen. 18 jul, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mums: Skrivet av Borttagen: ok Ronald Billius Weasley,Det är jag som är Ginerva Molly Weasley!Kul att du tycker om mej!!!!!!!Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej! Jag tycker att Hermione Granger är Ganska söt samt att hon har en Trevlig Personlighet nu då. Men jag måste dock Er Känna att hon är dock INTE lika fin som Ginny Weasley nu då. För jag tycker att Ginny Weasley är den Sötaste samt även VACKRASTE tjejen nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Sten Nej! Du är dock inte den ÄKTA Ginevra Molly Weasley, då detta är Jag som är det nu då! Du är bara en Kraftig BLUFFMAKARE samt Även Döds Ätare som är här för att För Störa för oss på Forumen nu då. Och jag vill att du Lägger Av med detta illa Kvickt innan jag bli ROSENRASANDE på dig nu då MUMS. Mvh. Ginny Weasley den SÖTÄKTA från Kråkbo i BJURSÅS i FALUN. Detta var bra att du du hade slagit tillbaka mot MUMS bluffmakaren. 18 jul, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Älskar Hermione
18 jul, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mums: Skrivet av Borttagen: ok Ronald Billius Weasley,Det är jag som är Ginerva Molly Weasley!Kul att du tycker om mej!!!!!!!Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej! Jag tycker att Hermione Granger är Ganska söt samt att hon har en Trevlig Personlighet nu då. Men jag måste dock Er Känna att hon är dock INTE lika fin som Ginny Weasley nu då. För jag tycker att Ginny Weasley är den Sötaste samt även VACKRASTE tjejen nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Sten HELVETE! Nu då. Detta innebär Kraftig INCEST Sex med mera nu då. Och detta ger Sten Hårda Straff enligt Lagen nu då. Dessutom så kan du Ginevra få en BEBIS som ser ut som KARL-OLOV NORDIN om din EGEN Bror skulle få sig för att göra dig Gravid tillexempel. Har du BOMBFUNDERAT på Detta nu då? Sten BOMB från Draco Malfoy den DÖDSÄKTA. Nu då. Lägg av med detta skitsnacket. genast. 18 jul, 2012 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen