Ron Weasleys sista år på Hogwarts [SV]
Forum > Fanfiction > Ron Weasleys sista år på Hogwarts [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ny läsare, Tove, du får inte sluta
2 okt, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Varför skapar gud bra ff som endå tar slut mitt i?
Sluta inte för allt i värden!!!!!! Annars blir jag ledsen 2 okt, 2012 17:49 |
|
dobby10
Elev |
bra
Söker kort 2 okt, 2012 19:27 |
|
Tonks_xD
Elev |
Tack allihopa♥
Okej, nu hinner jag inte skriva för jag ser på x factor. Mejar ska skriva så snart jag kan, lovar! ![]()
2 okt, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Awesome, duh!Tack allihopa♥ Okej, nu hinner jag inte skriva för jag ser på x factor. Mejar ska skriva så snart jag kan, lovar! 2 okt, 2012 20:53 |
|
Tonks_xD
Elev |
Okej, ni får välja. Ett kapitel som komemr nu, med världens konstigaste slut och är kort, eller ett lite längre som kan ta lite längre tid. Vad vill ni?
![]()
4 okt, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Okej, ni får välja. Ett kapitel som komemr nu, med världens konstigaste slut och är kort, eller ett lite längre som kan ta lite längre tid. Vad vill ni? Nuu 4 okt, 2012 16:19 |
|
Tonks_xD
Elev |
Okejj, ni andra? :3
Okej, ni får nu. Jag vet att det är pyttelite, dåligt, konstigt och allt sånt. Men det är iallafall något. Och en sak. Jag kan inte skriva. Vad jag än gör så blir det bara konstigt. Så ni ska absolut inte förvänta er något. Kapitel fyra - När är den första lektionen? sa Harry till Hermione. - Om en halvtimme. Försvar mot svartkonster. - Med professor Nellui, fnissade Ron. - Det är fortfarande inte roligt! fräste Hermione. Det är ju som att han skulle säga: Haha, Weasley, HAHAHAHA. Hermione slog ihop sin bok och gick fort upp till sin sovsal. - Har Hermione börjat gilla han där Nellui? sa Harry. - Hon är alltid sån, svarade Ron. - Jo, jag vet. Men så petig brukar hon inte vara. - Eh, joo, det brukar hon. Ron skrattade till och öppnade Hermiones bok. - Vad läser hon? - Försvar mot Svartkonster - Sjunde året... Hur årkar hon läsa sånt här, på fritiden!? - H-här är det, s-små barn! N-ni behöver i-inte vara rädda! - Vi är sjutton, muttrade Ron. - U-ursäkta? - Öh, inget... - D-då kan vi b-b-örja lektionen. Ta u-upp era böcker, sa han och sträckte på halsen. Hermione verkade upphetsad och slog genast upp sin bok. ![]()
4 okt, 2012 16:20 |
|
Lida
Elev |
BRA!!!!!
4 okt, 2012 17:04 |
|
Ella01
Elev |
toppen bra skriv mer!
✩✩✩ 4 okt, 2012 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen