Vad skulle du välja?
Forum > Harry Potter > Vad skulle du välja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dödsätare
10 aug, 2012 06:47 |
|
Borttagen
|
Auror
10 aug, 2012 14:52 |
|
Zaga
Elev |
Aoror helt klart!
10 aug, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
hmm auror i så fall men helst inget av alternativen
10 aug, 2012 15:08 |
|
LunaLove<3
Elev |
10 aug, 2012 15:10 |
|
Hp Luna
Elev |
12 aug, 2012 00:24 |
|
Borttagen
|
Auror för jag skulle aldrig kunna utföra en dödsätares jobb, för hjärtskärande
12 aug, 2012 01:32 |
|
Borttagen
|
Dödsätare
12 aug, 2012 08:28 |
|
Sirius°
Elev |
Auror för jag skulle inte velat vara ond
12 aug, 2012 08:30 |
|
Borttagen
|
Dödsätare
12 aug, 2012 08:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen