Dödsrelikerna del 1 på DVD
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1 på DVD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Skrivet av Ellie Jonsson: Skrivet av jan: Skrivet av Ellie Jonsson: Skrivet av jan: Skrivet av Ellie Jonsson: Skrivet av jan: Skrivet av Ellie Jonsson: Skrivet av jan: Skrivet av Ellie Jonsson: Skrivet av jan: Skrivet av Ellie Jonsson: Skrivet av jan: Skrivet av Ellie Jonsson: ska ha den! :o♥3 Jag med ska sattsa pengarna på den HP 7 Dell 1 jag kommer !!! jag satsar allt jag har > Länkttar !!!!!!!! så in i hellvete !!! Ja jag ska lungt se premiären !!! aaah jag mee x'p måste gå på premiären av andra sen! känner att vi kommer slå rekort i citat här Ja !!! käns så !!! men de e kul haha ja själv har man nördat framför brorsans lego harry potter hela dan Kull !!! askul!haha lego harry potter har ingen åldersgräns :' ja jag har Lego hp 2 fick av EMELESL wath!? vill ha!♥ Vadå wath!? vill ha!♥ Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 jan, 2011 18:16 |
|
Buckbeak
Elev |
Den går att boka, och det ska jag
"They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes" 28 jan, 2011 19:09 |
|
EpicFaiil
Elev |
men dom har ju redan kommit ut?
22 jan, 2012 15:25 |
|
Fang
Elev |
^ Den här tråden är 1 år gammal.
22 jan, 2012 15:28 |
|
J-star Black
Elev |
22 jan, 2012 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen