Trollstav??
Forum > Harry Potter > Trollstav??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lurad
Elev |
Har gjort min egen
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 11 sep, 2012 15:41 |
|
Ms.Markus
Elev |
11 sep, 2012 15:44 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jag har, jag tror att det är antingen snapes el. harrys!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 11 sep, 2012 15:54 |
|
Wilde
Elev |
har ingen
11 sep, 2012 16:52 |
|
Boba
Elev |
Jag har Harrys, Ginnys, och Fläderstaven. Och så har jag gjort flera egna.
11 sep, 2012 17:10 |
|
Looney673
Elev |
Vill så gärna ha en, är för lat för att göra en, och får inte handla på nätet vem tror ni att jag e? jag är ofc den jag var innan jag sa allt detta.
![]()
11 sep, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Har ingen men skulle gärna vilja ha Hermiones eller Ginnys...
11 sep, 2012 18:03 |
|
ella potter
Elev |
12 sep, 2012 21:34 |
|
Lissie
Elev |
13 sep, 2012 08:19 |
|
Borttagen
|
Jag har Sirius Blacks köpte den i London
13 sep, 2012 09:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen