From Everything To You
Forum > Fanfiction > From Everything To You
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Quidditch: långt imon! Okej bara för att jag typ sitter här och gråter för att ni säger så underbara saker så får ni välja. Antingen ett kort kapitel idag eller ett långt kapitel imorgon? Jo det blir ju roligare att läsa ett långt än ett litet! Håller med dig! ![]()
3 aug, 2012 14:16 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Quidditch: aa Skrivet av Bombarda: Skrivet av Quidditch: långt imon! Okej bara för att jag typ sitter här och gråter för att ni säger så underbara saker så får ni välja. Antingen ett kort kapitel idag eller ett långt kapitel imorgon? Jo det blir ju roligare att läsa ett långt än ett litet! Håller med dig! Kärlek till alla! 3 aug, 2012 14:17 |
|
Conflate
Elev |
3 aug, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
Aww, vad gulligt kapitel!♥
3 aug, 2012 14:22 |
|
Shaunee
Elev |
Vad underbart! ♥
Jag kan inte välja mellan Emily och Harry eller Emily och Louis, varför valde du just dom två?! Vill inte att nån av dom ska bli ledsen, </3 Det var ett riktigt taskigt slut! Om du fortsätter så kommer du att förlora dina läsare, eftersom att alla kommer dö av längtan till nästa del! Btw, ta det långa imorgon! 3 aug, 2012 14:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 3 kl. 14:47
|
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Shaunee: Vad underbart! ♥ Jag kan inte välja mellan Emily och Harry eller Emily och Louis, varför valde du just dom två?! Vill inte att nån av dom ska bli ledsen, </3 Det var ett riktigt taskigt slut! Om du fortsätter så kommer du att förlora dina läsare, eftersom att alla kommer dö av längtan till nästa del! Btw, ta det långa imorgon! LÅNGT IT IS! Muhaha. dom är söta. Ni ska alla fall få en spoiler idag. Ni får läsa den om ni vill eller inte. Men det är bara några rader. ![]()
3 aug, 2012 14:45 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Shaunee: Vad underbart! ♥ Jag kan inte välja mellan Emily och Harry eller Emily och Louis, varför valde du just dom två?! Vill inte att nån av dom ska bli ledsen, </3 Det var ett riktigt taskigt slut! Om du fortsätter så kommer du att förlora dina läsare, eftersom att alla kommer dö av längtan till nästa del! Btw, ta det långa imorgon! LÅNGT IT IS! Muhaha. dom är söta. Ni ska alla fall få en spoiler idag. Ni får läsa den om ni vill eller inte. Men det är bara några rader. Jaaaaa! ♥ Men vi får väl fortfarande det långa kapitlet imorgon? 3 aug, 2012 14:48 |
|
Conflate
Elev |
Quidditch: Lönar det sig att läsa spoilern, eller borde man vänta tills imorgon? Vill inte veta allt för mycket.. x3
3 aug, 2012 14:48 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Shaunee: Vad underbart! ♥ Jag kan inte välja mellan Emily och Harry eller Emily och Louis, varför valde du just dom två?! Vill inte att nån av dom ska bli ledsen, </3 Det var ett riktigt taskigt slut! Om du fortsätter så kommer du att förlora dina läsare, eftersom att alla kommer dö av längtan till nästa del! Btw, ta det långa imorgon! LÅNGT IT IS! Muhaha. dom är söta. Ni ska alla fall få en spoiler idag. Ni får läsa den om ni vill eller inte. Men det är bara några rader. Jaaaaa! ♥ Men vi får väl fortfarande det långa kapitlet imorgon? Jadå! Conflate - Ja. Själv är jag ju en sån som inte kan vänta en minut utan jag vill läsa mer NUNUNU. Men du kommer verkligen inte missa någonting om du inte läser spoilern. ![]()
3 aug, 2012 14:51 |
|
Conflate
Elev |
Quidditch
Okay, jag måste läsa den. Jag försöker lura mig själv, men jag är precis likadan som du. x)
3 aug, 2012 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen