The mugglis games nummer 50
Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Lucy och Rose: Du kan väl inte vara 11 år om du ska vara med i Hungerspelen? Man måste väl vara minst 12? Asså känner mig petig nu, förlåt xD Men detta är Mugglis Games .__.' Jo, jo, men det är ju lite Hunger Games också? -.- Jo men antagligen, och förhoppningsvis kan man vara vilken ålder som helst 8D
30 maj, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Lucy och Rose: Du kan väl inte vara 11 år om du ska vara med i Hungerspelen? Man måste väl vara minst 12? Asså känner mig petig nu, förlåt xD Men detta är Mugglis Games .__.' Jo, jo, men det är ju lite Hunger Games också? -.- Jo men antagligen, och förhoppningsvis kan man vara vilken ålder som helst 8D Aja, Lily Brown vet ju bäst så jag tänker inte stå här och prata om något som jag inte vet. :3 30 maj, 2012 19:49 |
|
Lucy och Rose
Elev |
30 maj, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: ^ Jag tillåter alla åldrar i mina Mugglis Games ^w^ Ja, det är klart att du kan vara med även om du är 11 på riktigt! :O Det var inte alls så jag menade, jag menade påhittade karaktärer, och att de inte kunde vara 11. 30 maj, 2012 19:55 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: ^ Jag tillåter alla åldrar i mina Mugglis Games ^w^ Ja, det är klart att du kan vara med även om du är 11 på riktigt! :O Det var inte alls så jag menade, jag menade påhittade karaktärer, och att de inte kunde vara 11. Jaha xDDD
30 maj, 2012 20:24 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Lucy och Rose: Du kan väl inte vara 11 år om du ska vara med i Hungerspelen? Man måste väl vara minst 12? Asså känner mig petig nu, förlåt xD Men detta är Mugglis Games .__.' Jo, jo, men det är ju lite Hunger Games också? -.- Jo men antagligen, och förhoppningsvis kan man vara vilken ålder som helst 8D Här tillåter vi alla åldrar
30 maj, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Lucy och Rose: Du kan väl inte vara 11 år om du ska vara med i Hungerspelen? Man måste väl vara minst 12? Asså känner mig petig nu, förlåt xD Men detta är Mugglis Games .__.' Jo, jo, men det är ju lite Hunger Games också? -.- Jo men antagligen, och förhoppningsvis kan man vara vilken ålder som helst 8D Här tillåter vi alla åldrar Jo, jag vet. Men som du ser ovan så menade jag inte så. 30 maj, 2012 20:51 |
|
Lily Brown
Elev |
Hungerspelen? Man måste väl vara minst 12? Asså känner mig petig nu, förlåt xD Men detta är Mugglis Games .__.' Jo, jo, men det är ju lite Hunger Games också? -.- Jo men antagligen, och förhoppningsvis kan man vara vilken ålder som helst 8D Här tillåter vi alla åldrar Jo, jag vet. Men som du ser ovan så menade jag inte så. Jag förstår. Skrivet av Pygmepuffen: JAG VILL VARA MED Namn: Robin (tjej) Ålder: 15 år Distrikt: 11 Vapen som jag kan hantera: Yxor, knivar (mest att kasta) och Spjut. Styrkor: kan springa fort, klättra, är smart och har stor överlevnadsinstinkt. Svagheter: Rädd för att stå upp för regimen pga sina fyra småsyskon, inte karriärist och vill inte ha bundsförvanter (men hon kanske ändrar sig Historia: Robin och mamman måste försörja hennes tre systrar och nyfödda bror utan hjälp av sin alkoholiserade pappa, som dricker för att glömma verkligheten. När de sa farväl lovade han att ta hand om familjen. Hon är fast besluten att vinna, och kan tänka sig att göra vad som helst för det. Det är fullt i elvan. Kan du tänka dig något annat distrikt?
30 maj, 2012 20:53 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Hungerspelen? Man måste väl vara minst 12? Asså känner mig petig nu, förlåt xD Men detta är Mugglis Games .__.' Jo, jo, men det är ju lite Hunger Games också? -.- Jo men antagligen, och förhoppningsvis kan man vara vilken ålder som helst 8D Här tillåter vi alla åldrar Jo, jag vet. Men som du ser ovan så menade jag inte så. Jag förstår. Skrivet av Pygmepuffen: JAG VILL VARA MED Namn: Robin (tjej) Ålder: 15 år Distrikt: 11 Vapen som jag kan hantera: Yxor, knivar (mest att kasta) och Spjut. Styrkor: kan springa fort, klättra, är smart och har stor överlevnadsinstinkt. Svagheter: Rädd för att stå upp för regimen pga sina fyra småsyskon, inte karriärist och vill inte ha bundsförvanter (men hon kanske ändrar sig Historia: Robin och mamman måste försörja hennes tre systrar och nyfödda bror utan hjälp av sin alkoholiserade pappa, som dricker för att glömma verkligheten. När de sa farväl lovade han att ta hand om familjen. Hon är fast besluten att vinna, och kan tänka sig att göra vad som helst för det. Det är fullt i elvan. Kan du tänka dig något annat distrikt? Oj, det stod att det fanns lediga platser förut. Ehh, jag kan väl vara i tolv då 30 maj, 2012 21:04 |
|
Lily Brown
Elev |
30 maj, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen