Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
harrypotter87
Elev |
14 jul, 2012 11:05 |
|
Borttagen
|
Auror självklart
14 jul, 2012 11:56 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag skulle vilja vara quidditchspelare i något berömt lag eller bli auror
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 14 jul, 2012 15:19 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Puddlemore United
14 jul, 2012 16:58 |
|
Tonkss
Elev |
14 jul, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Avdelningen för övervakning av magiska skapelser skulle vara ett roligt yrke!
14 jul, 2012 18:56 |
|
elin-15
Elev |
jag skulle vilja jobba som drakhandlare fast inte springa och gömma mig hela tiden som vår nuvarande drakhandlare XD
15 jul, 2012 23:41 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Jag skulle vilja bli Auror. Eller kanske Quiddichspelare, det vore häftigt
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
16 jul, 2012 00:02 |
|
Lurad
Elev |
Antingen quiddichspelare eftersom jag älskar sport och idrott eller journalist eftersom jag älskar att skriva
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 16 jul, 2012 01:09 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Puddlemore United
18 jul, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen