Harry Potter och Dumbeldore bögar?
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Dumbeldore bögar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
näe, tror ej det...
13 nov, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är sant att den som spelar Dumbledore är faktiskt bög. Han tvingades att gifta sig med sin fd fru eller? 13 nov, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är sant att den som spelar Dumbledore är faktiskt bög. Han tvingades att gifta sig med sin fd fru eller? Jag vet inte.Men han är BÖG! Vad betyder "fd" föresten? 13 nov, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är sant att den som spelar Dumbledore är faktiskt bög. Han tvingades att gifta sig med sin fd fru eller? Jag vet inte.Men han är BÖG! Vad betyder "fd" föresten? Förre detta 13 nov, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Jag menar michel är bög!
14 nov, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Dumbeldore och Harry är inte bögar
14 nov, 2012 18:14 |
|
ikka
Elev |
Fast alltså, Dumbledore är visst bög. Det har JK Rowling själv sagt. Att Harry skulle vara bög känns dock oerhört osannolikt då han har känslor för Cho och sedan gifter sig med Ginny som han uppenbarligen också har känslor för. Jag tror heller inte att Harry är smygbög eftersom böckerna är skrivna i hans perspektiv & han följaktligen inte skulle kunna dölja det.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
14 nov, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Fast alltså, Dumbledore är visst bög. Det har JK Rowling själv sagt. Att Harry skulle vara bög känns dock oerhört osannolikt då han har känslor för Cho och sedan gifter sig med Ginny som han uppenbarligen också har känslor för. Jag tror heller inte att Harry är smygbög eftersom böckerna är skrivna i hans perspektiv & han följaktligen inte skulle kunna dölja det. Precis, det är ganska svårt att vara något i smyg då man följt hans tankar genom hela puberteten... 14 nov, 2012 19:34 |
|
Queen Boo
Elev |
Först.....WHATAFUCK!
När jag hämtat mig.......... O,O sen...... *SVIM* När jag vaknat..... tjaaa, tror inte det jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2012 19:44 |
|
TeamEdward
Elev |
14 nov, 2012 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen