Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 9 10 11 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


Hihi! Kul att du ha med det där som jag sa Kul att du ville ha med det! Asbra förresten

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

8 jun, 2012 20:34

Borttagen

Avatar

+1


ETT STORT TACK FÖR ALLA kommentarer, det kommer troligtvis mer imorgon

9 jun, 2012 15:36

Majis
Elev

Avatar


^
JA!!! Hoppas Och varsågod

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

9 jun, 2012 18:18

Borttagen

Avatar


Shitbra!

10 jun, 2012 08:21

Freddelito
Elev

Avatar


Ny läsare, det är jättebra. *väntar* på nästa kapitel.bara lite stavfel...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

10 jun, 2012 11:15

Borttagen

Avatar


Ett STORT TACK alla kommentarer


Kapitel 15
- Draco, vad har du för lektion första lektionen?, frågar Nicole osäkert.
- Försvar mo svartkonster, säger Draco.
- Jag har..trollformelära tror jag, säger Nicole.
- Vi har örtlära, säger Natarza.
- Jaha, men jag kan faktiskt inte hålla reda på allt jämnt, och föresten så pratade jag inte med dig utan Draco, säger Nicole surt.
- Men det kanske hon inte visste, säger Draco.
- Jaha, kanske, säger Nicole.
- Är du klar?, frågar Natarza som har ätit sig mätt.
- Eh…ja det är jag, säger Nicole som knappt har ätit nått.
- Kom med mig då så kan vi gå till lektionen i örtlära, säger Natarza.
- Javisst, säger Nicole och reser sig upp och går ut från stora salen med Natarza.
När dom har kommit utom hörhåll för stora salen så stannar Natarza upp.
- Vad var det för nåt du egentligen skrev på igår?, frågar Natarza.
- Inget speciellt, säger Nicole.
- Inget speciellt, hur kommer det si då att du försöker få uppmärksamhet av Draco?, frågar Natarza.
- Nej, jag är inte kär i Draco, ljuger Nicole.
- Ljug inte för mig, jag ser på dig att du är kär i honom, säger Natarza.
- Men du och Tommy då, skriker Nicole.
- Vad har Tommy med Natarza att göra?, frågar Dracos röst bakom Natarza.


Blev kort men har inte så mycket tid just nu, på sommarlovet ska jag skriva oftare och längre kapitel.

10 jun, 2012 19:41

Freddelito
Elev

Avatar


Bra!!!! spännande! *väntar*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

10 jun, 2012 21:09

Majis
Elev

Avatar


Bra! Men det gör inget att det blev kort, det kom i alla fall

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

11 jun, 2012 06:46

Borttagen

Avatar


Spännande!

11 jun, 2012 14:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Freddelito:
Bra!!!! spännande! *väntar*
Skrivet av Majis:
Bra! Men det gör inget att det blev kort, det kom i alla fall
Skrivet av Borttagen:
Spännande!


tack för alla kommentarer kommer mer imorgon eftersom jag inte har tid idag för jag måste förbereda till min klass aktivitetsdag.

11 jun, 2012 18:31

1 2 3 ... 9 10 11 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.