Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Hihi! Kul att du ha med det där som jag sa
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 8 jun, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
ETT STORT TACK FÖR ALLA kommentarer, det kommer troligtvis mer imorgon
9 jun, 2012 15:36 |
|
Majis
Elev |
^
JA!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 9 jun, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Shitbra!
10 jun, 2012 08:21 |
|
Freddelito
Elev |
10 jun, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Ett STORT TACK alla kommentarer
Kapitel 15 - Draco, vad har du för lektion första lektionen?, frågar Nicole osäkert. - Försvar mo svartkonster, säger Draco. - Jag har..trollformelära tror jag, säger Nicole. - Vi har örtlära, säger Natarza. - Jaha, men jag kan faktiskt inte hålla reda på allt jämnt, och föresten så pratade jag inte med dig utan Draco, säger Nicole surt. - Men det kanske hon inte visste, säger Draco. - Jaha, kanske, säger Nicole. - Är du klar?, frågar Natarza som har ätit sig mätt. - Eh…ja det är jag, säger Nicole som knappt har ätit nått. - Kom med mig då så kan vi gå till lektionen i örtlära, säger Natarza. - Javisst, säger Nicole och reser sig upp och går ut från stora salen med Natarza. När dom har kommit utom hörhåll för stora salen så stannar Natarza upp. - Vad var det för nåt du egentligen skrev på igår?, frågar Natarza. - Inget speciellt, säger Nicole. - Inget speciellt, hur kommer det si då att du försöker få uppmärksamhet av Draco?, frågar Natarza. - Nej, jag är inte kär i Draco, ljuger Nicole. - Ljug inte för mig, jag ser på dig att du är kär i honom, säger Natarza. - Men du och Tommy då, skriker Nicole. - Vad har Tommy med Natarza att göra?, frågar Dracos röst bakom Natarza. Blev kort men har inte så mycket tid just nu, på sommarlovet ska jag skriva oftare och längre kapitel. 10 jun, 2012 19:41 |
|
Freddelito
Elev |
10 jun, 2012 21:09 |
|
Majis
Elev |
Bra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 jun, 2012 06:46 |
|
Borttagen
|
Spännande!
11 jun, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freddelito: Bra!!!! spännande! *väntar* Skrivet av Borttagen: Spännande! tack för alla kommentarer kommer mer imorgon eftersom jag inte har tid idag för jag måste förbereda till min klass aktivitetsdag. 11 jun, 2012 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen