Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
jag döööööör.
Har längtat tills den dagen RixFM-festivalen kommer till Uppsala i typ fyra år, så kommer den när jag är i Frankrike. Fuck my life. Kunde den inte varit två dagar senare? :c ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 apr, 2012 22:57 |
|
Optic
Elev |
Jag kanske kan
29 apr, 2012 09:15 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Kanske jag
speech! 29 apr, 2012 09:34 |
|
Ginny00
Elev |
29 apr, 2012 17:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ÅÅÅH KOMMER DU??? DIG MÅSTE MAN JU TRÄFFA TwT speech! 29 apr, 2012 17:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: ÅÅÅH KOMMER DU??? DIG MÅSTE MAN JU TRÄFFA TwT Jaaa, jag kommer MAN MÅSTE TRÄFFA DIG OCKSÅ. (Och du gjorde just min dag) 29 apr, 2012 17:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av AlvaRawenclaw: ÅÅÅH KOMMER DU??? DIG MÅSTE MAN JU TRÄFFA TwT Jaaa, jag kommer MAN MÅSTE TRÄFFA DIG OCKSÅ. (Och du gjorde just min dag) yeey (trevligt :'3) speech! 29 apr, 2012 17:14 |
|
Lemon
Elev |
Jag och min syster Amle Ravenclaw vill nog komma. Men vi vet inte om det går än
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 29 apr, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Lite infouppdatering:
Vi (Jag, si_tonks och MonsterCookie) har planer på att ställa oss vid scenen redan på morgonen för att vi ska få bra platser. Om vi blir över 20 personer som går så måste vi ev. dela upp oss i grupper.. för vi kanske inte kan slå oss ner så långt så alla 20 får plats. Därför, för att allt ska fixas och planeras ordentligt måste jag veta om du kommer eller inte senast torsdagen den 14 Maj. Hur vi kommer lyckas hålla kvar våra platser vet vi inte än. Det får vi veta senare när rix fm släpper mer info. Ny info är att Ed Sheeran är bokad till festivalen och det finns en chans att han kommer till uppsala 2 maj, 2012 21:19 |
|
si_tonks
Elev |
2 maj, 2012 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen